![]() |
Golf MKIV 1.9 20VT op MP....
|
nooit mee gesprint of wedstrijden mee gereden grapjas volgens mij zijn de 1e en 2e foto op het circuit gemaakt
|
Quote:
:lmao: |
Dat hoeft nog niet te zeggen dat je er mee gesprint hebt... Maar geloofwaardig wordt het niet. Lijkt paddock4 op Zandvoort te zijn.
(waarom zou je zo'n auto bouwen om er vervolgens nooit te proberen wat er in zit?) Mooi ding btw. |
Mooie auto, wel een beetje veel geld... ik zeg niet dat hij het niet waard is, maar tog... erg veel geld...
|
die van mij is een stuk goedkoper :D
|
Ja ik laat ook altijd dergelijke ingrepen (drijfstangen, zuigers, oliekoeler, vliegwiel) uitvoeren om naar de plaatselijke c1000 te gaan. :screwy:
Wat een aardappel. |
Quote:
Denk dat hij Albert Heijn ook wel kan betalen ;) |
Quote:
Erik komt uit Stein, daar kennen ze de Appie niet. ;) |
Daar hebben ze alleen de buurtsuper en een srv wagen :)
|
Dus je hebt die srv-driewieler laatst gezien Hoogland? ;)
|
Quote:
Je moet wel goed lezen natuurlijk ;) . Misschien deed ie dan alleen lange duur races :tongue: |
Prijs is flink, maar laat maar eens zo'n motor door Jeroen(JD) bouwen, dan praat je ook over 10.000+ euro's(er staat op dit moment een TFSI motor met 400pk te koop bij JD: 14.900 euries...).
Dan komen alle andere zaken erbij(sper, downpipe met uitlaat enz..) dan zie je al snel een kostenplaatje van 20.000+ euries... |
All times are GMT +1. The time now is 20:26. |