Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Algemeen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=87)
-   -   Gezocht: Sleutelruimte omgeving Middelburg (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=43871)

vwcrewcab 30-06-2008 18:31

Gezocht: Sleutelruimte omgeving Middelburg

Beste klussers :lol:

Helaas willen mijn ouders de loods verkopen waar ik momenteel aan mijn kever (en bus) bezig ben, dit betekend dat ik dakloos wordt.
Aangezien ik mijn bus niet wil verkopen maar strax na de kever ook retaureren hoop ik dat er misschien iemand in de omgeving van Middelburg zoveel ruimte heeft om te klussen dat ik daar (tegen betaling) ook van kan genieten.

Ik heb zelf ook best veel gereedschap en machines die misschien jou ook nog wel eens van pas kunnen komen.

Als je wat hebt of je weet iets, laat het dan ff weten a.u.b.

Grt,
Frederic

jetta mk1 '82 30-06-2008 18:42

balen man dat je ouders de loods verkopen !?
kan jij de loods niet kopen kan je een stuk(je) verhuren aan een mede VW'er ?

succes

gr. Martijn

vwcrewcab 30-06-2008 18:54

Quote:
Originally Posted by jetta mk1 '82
balen man dat je ouders de loods verkopen !?
kan jij de loods niet kopen kan je een stuk(je) verhuren aan een mede VW'er ?

succes

gr. Martijn

Dat is een beetje te prijzig voor mij om hem over te kopen, maar goed wie zoekt zal vinden zeggen ze wel eens.

Emiel 30-06-2008 19:00

Ik reed van het weekend door st.Laurens en daar stond een bord in de tuin van iemand die ruimte had, of het wat voor je is weet ik niet, maar het is als je van mburg naar seroos rijdt vlak voor het einde van het dorp aan je linker hand! :thumbup:

SpiderClass 12-07-2008 17:25

Jammer dat ik geen plek meer heb, had wel graag een bus in me schuur zien staan ;)

Ronald 12-07-2008 17:44

Heb je topic gezien over de kever... Je ouders verkopen toch niet ivm het spuitwerk van je??? ;)

Kwam vroeger veel in Zeeland, maar daar moet toch wel ergens een leuke klusruimte te vinden zijn? Genoeg loodsen in Zeeland. Misschien een briefje rondbrengen / ophangen in je omgeving?

Gr,
Ronald

Rocco1986 26-11-2008 00:15

Als je iets heb gevonden dat eigenlijk te groot is. Zoek ook nog wat.... op walcheren..

vwcrewcab 26-11-2008 18:16

Quote:
Originally Posted by Rocco1986
Als je iets heb gevonden dat eigenlijk te groot is. Zoek ook nog wat.... op walcheren..

Nog niet, er is ook nie zo'n heel groot aanbod wat betaalbaar is.
Wat moet jij stallen dan?!
Ook in Middelburg?

Rocco1986 26-11-2008 18:46

heb een rocco waar ik aan bezig ben... en nee idd er is niet echt veel dat een beetje betaalbaar is... zoek ook al best lang...
trouwens net je verhaal over je kever gelezen ziet er mooi uit hoor!

jones 11-01-2009 17:39

hey, als jullie iets tegenkomen dat eigenlijk te groot of te duur is heb ik ook wel interesse om mee te doen, woon wel een eindje uit de buurt, maar tis nog redelijk aan te rijden (hellevoetsluis) maar hier in de buurt kan ik helemaal niks vinden, groeten jeffrey

vwcrewcab 13-01-2009 16:39

Tja, de zoektocht is idd nog steeds bezig.
Gelukkig hebben mijn ouders nog steeds de loods.

stufenheckfahrer 26-02-2009 20:30

Heb je al eens geïnformeerd in Nieuwland?

In de boerenschuur "ruit hora" aan de Vlackeweg (dat is recht tegenover de Merelhoeve de B-weg in). Mijn maat heeft daar z'n Unimog en Peugeot 204 break ook staan. Op dezelfde lokatie huren die gasten van RenT aanhangwagenverhuur ook een plek.

Greetz Ron

All times are GMT +1. The time now is 23:11.