Problemen LT 40 1984 wiellagers.
Ik doe het maar ff bij de rubriek transporters, maar het betreft hier dus een LT 40 dubbelcabine uit het mooie jaar 1984, met een 55 Kw 6 cilinder Diesel, Motorcode DW, en dubbellucht op de achteras.Hij staat nu netjes voor de APK en de achterste wiellager gonzen als een gek en die moeten dus vernieuwt worden. Echter, die zijn nergens te vinden :confused:
brezan gaf het al gelijk op, Truck en Trailer service komt er niet uit, vw personenwagens hebben niets, en vw bedrijfswagen weten het ook niet :mad: ik ben een beetje door mn opties heen, iemand hier nog een goed adres voor de lagers??????????? hij staat nu heel zielig op de brug met een half gesloopt achteras dus ik kan geen kant meer op :eek: helluuuup! :thumbup: |
Staat er geen nr op de lagers?
Anders hier even tussen zoeken denk ik? http://www.skf.com/skf/productcatal...logue=1&lang=en |
geen nummers helaas, heb ik al nar gezocht, thnx voor de link, ik ga daar ook eens speuren!
|
als je het lager er uit haald kan je met de schuifmaat en het skf-boek erbij zoeken welk lager het is !
gr. Martijn |
Gevonden! hij kan er weer een lange tijd tegenaan!!!
Thnx!!! |
All times are GMT +1. The time now is 23:02. |