Joost....
Hallo,
Ben Joost uit Apeldoorn, ik kwam eens op dit forum rondkijken :thumbup: Voor alle vragen of advies wbt restauratie, plaatbewerking, voorbewerking en spuiten ben ik te bereiken op de pm. |
joost, dit lijkt meer op een contactadvertentie...
|
Joost, m, Adoorn zkt klant vr spuitw+rest
;) |
nee hoor, heb werk zat. Maar vind het altijd leuk mensen te helpen en beetje rond te kijken op forums naar vooral het custom spul.
|
Geintje hoor, heb je wat voorbeelden wat je allemaal hebt gedaan?
Welkom trouwens! |
Jawel, ik ben in het dagelijks leven spuiter in een restauratiebedrijf, savonds en in het weekend bouw en spuit ik lowriders.
Wat random oldtimerwerk: |
zo he, petje af ;) ziet er strak uit zonder sinaasappels :)
|
Wat customwerk:
|
Quote:
dank, maar een structuur heb je altijd daar ontkom je niet aan met de moderne lakken van tegenwoordig, als het erg vlak is komt dat niet terug in de fotos. Sommige van de dingen op de fotos hebben extra blank gekregen en dat is gepolijst. |
Quote:
Ga ik gelijk ff offtopic :) Wie kun jij aanbevelen als het om polijstwerk van autolakken gaat? |
jijzelf, je hoeft echt niet op een universiteit gezeten te hebben om dit te kunnen, het enige dat je nodig hebt is de juiste kennis, een beetje finesse van jezelf en veel geduld ;)
Wat wil je exact polijsten? |
dat spuitwerk is geen kattepis haha zeer mooi..
Gr ronnie |
hmm neem maar ff contact met me op ik heb evt nog een klusje voor je in apeldoorn
via pb is die foto van die paarse golf toevallig van peter zo ja dan werk je in raalte toch :thumbup: |
Als je in Raalte werkt, zou je dan heel misschien mijn 16V eens willen polijsten deze zomer? Ik woon namelijk in Raalte en heb daar momenteel geen spullen voor en ook nog niet zoiets gedaan.
|
Peters golf heb ik niet gespoten, dat was mn collega. Dit is een andere golf cabrio geweest. Ik kom zelf om in het werk dus echt tijd voor extra klussen heb ik niet, kan wel alle info geven om zelf te polijsten, is best leuk werk alleen zeer tijdrovend.
|
welkom,
prachtige auto's op die foto's, mooi spuitwerk! |
spuitwerk én de auto's zijn super! Lijkt me veel leuker dan alle schadeherstel aan leasebakken!
|
Quote:
Denk dat daar wel meer mensen in geinteresseerd zijn (waaronder ik zelf). ;) |
Welkom erg netjes dat spuitwerk.
|
Quote:
Mijn Rallye is volledig gespoten maar er zitten nog wat stofpuntjes en een zakker in. Die moeten er uit gepolijst worden. Vandaar |
All times are GMT +1. The time now is 16:48. |