Verschil tussen mk3 GTI en mk3 GTI achterlichten ???
Ik vroeg me af..
Je hebt GTI achterlichten, en GTI achterlichten met wit glas en in een iets donkerdere tint? Maar wat is waarop geleverd dan? beide Hella namelijk. |
De bovenste is orgineel gti.... de onderste is een variant net zoals dat je ze in het helemaal blauw of rood kunt krijgen.
|
idd beide Hella...
Bovenste is idd orgineel. Hella heeft een hele lijn met ''Tuning'' onderdelen... waaronder achterlichten, koplampen, mistlampen en knippers.. Je betaalt er genoeg voor maar de kwaliteit is gegarandeerd. |
Ok dus een kwalitatief goed aftermarket product :). Geen niet vaak geziene aparte GTI uitvoering oid van VW uit...
|
Mja, zijn die onderste echt geen originele achterlichten, namelijk Highline achterlichten?
|
Dat vroeg ik me dus af, maar uhm Ruben, MK3 highline???
|
Onderste is een tuning achterlicht. Zoals je ze ook in rood/wit helder hebt en alle varianten die maar te leveren zijn.
|
vind de onderste net even wat aparte. zou ik voor gaan zelf.
|
Bovenste zijn de originele vanuit de fabriek. Onderste zijn inderdaad tuning achterlichten van Hella. Je kunt ze krijgen in zwart,wit,groen,blauw en rood.
Grtz. |
thx, weet ik genoeg, mocht iemand 1 van beide sets hebben liggen, heb er interesse naar!
|
Ik heb wel een setje ;)
|
Ik heb al een goed(koop) setje gevonden..
|
All times are GMT +1. The time now is 21:07. |