PatMan
Heey ik ben Patrick alias PatMan ben 19 jaar bijna 20.
Ben sinds september 2007 in bezit van een Golf 2 CL uit 1991. staat nu 148.000km op de teller en ben de 3e trotse eigenaar ervan Het is een 1.6 8v blok met een pierburg carb. vermogen is 51kw en heeft 118nm koppel snel zat dus. en best luxieus van binnen dus ik mag niet klagen. :D Voor de rest is ie helemaal naar mijn wens rijd lekker start en loopt altijd is zuinig. Ik heb dit allemaal gedaan en laten doen: andere matten geplaatst aluminium deurpennen sony radio/cd/ipod speler 2x boston speakers voorin het dashboard 60 watt per speaker 2x boston ovale speakers achterin naast de hoedenplank 60watt per speaker kenwood 350watt versterker. polo 14 inch wieldoppen. btw had er eerst ook stoelhoezen in zitten maar die heb van t weekend eruit getrokken lekker orgineel grijs houden die handel :thumbup: hier wat fotos. Grts PatMan :screwy: |
een pierburg carb en hij loopt lekker??? You lucky!! ;)
|
Hahahhaha!! Dat is de reden destijds geweest om mijn Golf II 1.6 weg te doen.... Wat een klere dingen die Pierburgs!!
Maar wel een heel net Golfje hoor!!! Wieldoppen staan hem/haar erg goed! En moet zeggen dat het een tijdloos model blijft die Golf II! Heb je nog meer foto's. Zijn we namelijk gek op!! |
nou heb nergens last van met de carb hoor. loopt als een trein :D
maar meer fotos? ja waarom niet hier komen ze :cool: foto uit februari toen t zo heftig kon sneeuwen. beruchte pierburg motorblok. foto van september 2007 toen ik hem pas had gekregen. check die dikke s3 erachter :thumbup: me dashboard. naafkappen eraf gehaald nou de sierranden nog voordat de polo doppen erop gingen. toen zaten ze erop achteraanzicht. me kenwood versterker let niet op de roest :screwy: tis een ratstyle from the inside :D de hoedenplank vlag toen nog met lelijke stoelhoezen nou gelukkig eraf kofferruimte mooi bekleed met isolerende stof en een gereedschapskistje erbij mag nit ontbreken naturlich :tongue: zo dat was het :thumbup: KOM MAAR OP MET JE KRITIEK!!!!!! :D :screwy: |
Die achterbank hoes en dat ding op je hoedenplank is niet zo:P verder is het een nette wagen:D
|
Ja die vlag is een beetje jammer... past niet bij zo'n nette Golf..
Verder een erg net Golfje. Die carb was bij mij een regelrecht drama... Verder rijdt zo'n 1.6 best. Heb er destijds zelfs 190 op de teller mee gehaald.... Maar dat moet je niet te vaak doen hoor... vind ie niet echt leuk... Heb je verder nog veel plannen ermee? |
nee gewoon op rijden :D :thumbup:
en die vlag tsja die hoedenplank zag er niet uit dus drm deed ik t |
Nogmaals voorstellen
Ik zie dat ik hier mij ooit heb voorgesteld in 2008. Toen reed ik nog in een Golf 2 1.6. Daar heb ik totaal andere dingen mee gedaan :D
Nring actiefotos met de Japanners. En sindsdien heb ik het Nurburgring virus gekregen en probeer ik er zovaak mogelijk te komen. In ieder geval zijn al mijn vorige auto's erop geweest. Nu 10 jaar later rijd ik weer VAG. Nadat ik paar Japanners heb gehad. Dit keer ben ik nu 10 maanden in het bezit van een Audi A3 1.8T uit 97. Heb de auto voor een leuk prijsje gekocht maar er mankeerde wel t een en ander aan maar qua prijzen viel dat reuze mee. Versleten koppeling, kapotte velgen met kutbanden en hoop slijtage delen aan remmen en onderstel. En de A3 is inmiddels ook al ontgroend. Maar is nog niet helemaal naar wens dus rustig aan de hobby. Heb best wel een lijstje wat er allemaal is gebeurt. T betreft hier een motorcode AGU met k03 turbo met 150pk en 210nm. De auto heeft wat mods gekregen en is op de dyno geweest en kwam uit op 184pk en 269nm op de krukas. En de auto was dan nog niet geremapt. Dat is ie nu inmiddels wel. :D De wagen is geremapt op 1.3 bar boost alleen haalt ie dat nu niet, dit vanwege dat zowat elke vacuumslang is gescheurd of slap hangt of vol met gaten zit. Dus gaat de auto binnenkort naar de garage toe en ga ik alles vervangen, ga ik ook gelijk de kleppendekselpakking vervangen die begint wel stevig te lekken en heb voor de zekerheid platinum bougies 1 graad kouder genomen. Ik weet eerlijk gezegd niet of dit profijt heeft met een geremapte auto. :confused: Maar hier wat specs. Motorisch: dual split bov van celtemp chargertech tip met apexi powerfilter stage 2 remap met pop & bang ta technix fmic 3 inch downpipe, 200cell kat en 2.5'' catback sachs stage 1 koppeling met golf g60 6.5kg vliegwiel Onderstel/wielen: 16'' steelies met falken ziex banden standaard, wel nieuwe stabilisatrostangetjes en rubbers Exterieur/Interieur: getinte ramen met raamband en Audi A3 8P wieldoppen (jep de wieldoppen zijn gebleven :screwy: ) turbodruk meter. |
Die wieldoppen :D Je hebt wel wat met bordeauxrood of niet? :)
succes met de Audi! |
Haha die wieldoppen is zowat een kenmerk bij mij geworden :cool:
Ja dat bordeaxrood is onbewust gekomen eerlijk gezegd. Maar vind het geen verkeerde kleur in ieder geval. Maar bedankt ik zal het hier wel up to date houden met de gang van zaken. :thumbup: Hier nog een foto van de dyno uitslag. |
All times are GMT +1. The time now is 09:44. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.