V.A.G. Treffen Indoor 26 Oktober
Tip van de week: IN het weekend 25 okt 18u t/m 27 okt 6u is het julianapein afgesloten dus de jongens die vanaf heerenveen komen even binnendoor leek / roden eraf dan riching roden -peize - eelde is ook nog korter . Hou het in de gaten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! . |
Ja think :thumbup: :D
|
Ik hoop dat ik dan nog in Nederland ben en niet in Tjaad, als ik er ben kom ik zeker......!!!!
|
Quote:
gelijk door zetten Ronnie :D |
PFFFFFF dat dacht ik :thumbup:
|
Ik kom ek wer jonges :D
Ha der sin ien :thumbup: gr mac jappie |
Maak maar een mooi hoekje vrij (net zo als vandaag) kunnen wij daar mooi staan K.J en ik.. Wij zijn er zeker bij.
|
Denk dat ik ook present ben..
Neem wel allemaal gehoorbescherming mee want mijn uitlaat maakt nogal herrie volgens mijn buren??? Dus binnen in zo`n hal zal het wel erg klinken.. hahaha gr ronnie |
top, hopelijk met de rocco aanwezig!
|
Lekker dicht bij huis !!! Mits er geen meter sneeuw :D :D ligt komt Der Einser GTI ook naar Eelde !!!!!
Groeten, LRR |
Quote:
:D :D zal wel wat mee vallen denk ik voor inschrijfen is niet nodig .... vroeg komen voor een mooi plekje wel :thumbup: vol = vol :D |
even omhoog .....flayers en posters te krijgen via ronnie op DUB 05
|
Ga tegen die tijd toch maar een flink stuk rijden richting het hoge noorden:D.
|
Quote:
Enig idee hoeveel auto's erin kunnen ??? Hoeveel hallen hebben jullie tot beschikking ??? Groeten LRR |
Cool idee! Denk dat ik wel even kom kijken!
|
Quote:
ik denk zo rond de 200 a 300 z'n beetje geloof dat we wel wat extra ruimte achter de hand hebben ;) |
upje ....het regend hier ....( een beetje )
|
Zegt het voort, zegt het voort! VAGtreffen gaat indoort! :D
|
Mag ik ook komen?
|
Quote:
jij wel .....waarom niet :D |
All times are GMT +1. The time now is 12:34. |