Iemand deze Corrado 2.0 16v al eens bekeken??
ik ga namelijk donderdagavond bij deze auto kijken, dus ik dacht misschien zijn er al mensen van het forum voor mij bij deze wagen wezen kijken :)
EDIT: het is dat de afspraak al gemaakt is om de corrado te bekijken, maar ik weet nu al dat er iets niet klopt aan deze wagen, aan de bestuurderskant zit een oud type scherm zonder knipperlicht, en de bijrijderskant zit wel nieuw type scherm op met knipperlicht :screwy: :shake: dit is uhm: 92er Corrado 2.0 16V en zijn er ook nog specefieke dingen waar ik op moet letten bij een Corrado?? alvast bedankt Groeten |
In de Corrado-Scirocco sectie hier op het forum staat een heleboel info van de heer Pedaalemmer. En ook bij de Corrado-club.nl staan wat tips.
Let op dat als je de auto start het ABS-lampje op het dashboard binnen een minuutje uit gaat. En je kan het abs ook testen door op bijv. een zandweggetje even hard te remmen. :) Verder hoort een Corrado heel soepel te schakelen. Check of de motorsteunen nog een beetje goed zijn door abrupt gas los te laten, als het blok 'bokt' kunnen de motorsteunen aan vervanging toe zijn. Uhm check verder of de MFA goed werkt. Vaak zijn bij Corrado's de mistlampen gebarsten, misschien niet heel belangrijk maar nieuwe zijn behoorlijk aan de prijs. Ik kan zo niet zien of er een schuifdak in de auto zit maar kijk of dit goed werkt, is een bekend manco van de Corrado en maakt dan krassen op je dak. En vraag natuurlijk even hoe het zit met dat voorspatbord. En bij twijfel, niet doen! Corrado onderdelen kunnen behoorlijk aan de prijs zijn Succes! |
En voor ik het vergeet:
Check of de achterspoiler bij 120 km/h omhoog komt en onder de tachtig km/h weer naar beneden gaat. Als ik nog wat bedenk dan laat ik het wel weer weten :D |
Maar verder zo te zien een nette auto! Succes met je beslissing
|
Corrado Forum
Kan je ook even een kijkje opnemen zijn de meeste corrado's wel bekend en zij kunnen je vast nog wel aan meer tips helpen. En voor de rest zijn de tips van MipMip erg handig. |
Quote:
80? 20km/h Corrado ziet er op het oog netjes uit, ik gok dat hij een keer is over gespoten maar dat is op een foto moeilijk te zeggen. Gaan kijken is het ebste wat je kan doen bij twijfel vaak haalt het de twijfel weg doet dit eht niet dan lekker laten staan. Overigens is de 2.0 16v wel een heel degelijk blok waaraan je lang veel plezier kan hebben. |
Oké,
bedankt voor alle info/reacties :thumbup: ik heb aan de ene kant wel zoiets van, stel dat de corrado verder helemaal goed en mooi is, dan zou ik uhm denk niet laten staan omdat ene knipperlicht wat er niet opzit, daar is altijd wel een oplossing voor volgens mij :) nou ja ik ga morgenavond kijken :thumbup: Groeten EDIT: ik heb de corrado gekocht, we hebben uhm vandaag opgehaald, rijd erg lekker :) alleen sind vanmorgen 1 probleempje, brandstofpomp onder de auto is vanmorgen erg beginnen te zoemen :( Groeten |
All times are GMT +1. The time now is 03:49. |