Nette Mk2
Reed gister langs een garage in Sittard en zag in de werkplaats een wit golfje staan, zag e rnetje uit.
Dus ff op internet gekeken en met resultaat, http://www.autotrack.nl/owa_dima/ow...l_standaard.css Opzich is de prijs van €1450,- niet al te hoog lijkt me of zie ik dat verkeerd? Wil er zaterdag (mits ik niet hoef te werken) naar gaan kijken. |
ik vind 'm anders niet echt goedkoop .. hij heeft er nogal wat km'ers op staan
ziet er verder wel netjes uit, wat 'm onderscheid is de 1800, da's wel leuk! |
ik vind hem anders aardig aan de prijs voor een simpele '89-er met 240.000 op de klok...
|
Nog in geen 1.000 jaar zou ik iets bij Schoenmakers kopen... wat 'n simpele kneuzen werken daar zeg. :screwy:
Ben een aantal keren mee geweest als mijn pa weer eens iets aan zijn Nissan had, en telkens kom je weer krommer van 't lachen thuis dan de vorige keer. |
Misschien dat die wieldoppen van de Blokker de prijs rechtvaardigen? :rolleyes:
|
Quote:
Scheelt zeker 12pk, als 't niet meer is. :thumbup: |
dat kosten al mijn auto's nog niet bij mekaar!!! en die zijn jonger dan dit
|
Dacht dat kmstand 139.667 was, verkeerd gekeken.
Maakt het idd een erg dure auto.... En bij zo'n garage zal ook wel niks van de prijs af te praten zijn.. Laat staan een flink bedrag:P |
Maar hij heeft wel skai bekleding in stof vorm :thumbup:
|
Quote:
Ook dat vond ik al erg vreemd :screwy: Al met al een wazige advertentie maar wel goed voor de lachspieren :D Auto ziet er wel goed uit... |
Wat zou een redelijke prijs voor deze auto zijn?
Ben vanmiddag eens ff snel gaan kijken, ziet er netjes uit. Maar is gewoon stoffen bekleding. Verder niks bijzonders te melden, Heeft dus 240000 gelopen en is van 1989. redelijk prijs ergens rond de €900/€1000? |
500
|
Dat word dan nog leuk onderhandelen:p
Heb eens op marktplaats gekeken, en vind dat ze dan toch over het algemeen een absurt hoge vraagprijs hebben op de meeste Golfjes 2? |
klopt. sorteren op prijs helpt prima ;)
mijn broertjes auto kwam van het forum en was 200 euro. mijn jetta van MP en was 400. Marc's Golf ik geloof 500 en is een luxe uitvoering. beetje zoeken... |
Quote:
Voor het geld waarvoor ze nu een golf2 aanbieden heb je al een nette Golf3. Maar die heb ik al staan maar moet nog worden gespoten :) Daarom hoeft ie niet nagenoeg perfect te zijn, als me 3 klaar is gaat die wat ik nu ga kopen gebruikt worden als 2e auto. Ben al een hele tijd aan het zoeken maar kom niet echt iets met de wow factor tegen :D En de wanhoop is nu nabij :tongue: Dus dan maar weer verder zoeken :wow: |
All times are GMT +1. The time now is 22:49. |