Gestolen Scirocco
Ik zag net op MP deze advertentie:
http://auto.marktplaats.nl/volkswag...&fta_ind=8&fs=1 Iemand die hier iets meer over weet? :eek: |
Huh die zag ik paar dagen terug ook op mp staan, mooie auto zonde dat de auto gestolen is.
|
best lullig. mooie sciroco.
ogen open houden maar. |
Ja, dat is de auto van scirocco-freak. Ik weet niet of hij hier ook geregistreerd is, maar in ieder geval wel op VWForum.nl.
Waarschijnlijk is hij ook door de advertentie op MP.nl gestolen aangezien je tegenwoordig eigenlijk exact kunt zien waar het te verkopen product zich bevindt op het mooie kaartje van MP.nl :( Maar de scirocco heeft dus een Golf Mk4 dashboard, is muisgrijs van kleur en heeft een geblokte motorruimte. |
dat is héél erg lullig zeg :eek:
ik had uhm een paar dagen geleden ook op marktplaats zien staan, erg mooie scirocco ogen maar open houden Groeten |
tering das klote.. :chair:
waarschijnlijk word ie uit elkaar getrokken voor onderdelen... |
de tering da's flink zuur !!
gr. Martijn |
Waarschijnlijk is hij ook door de advertentie op MP.nl gestolen aangezien je tegenwoordig eigenlijk exact kunt zien waar het te verkopen product zich bevindt op het mooie kaartje van MP.nl :(
De vermelding op de kaart moet je idd zelf uitzetten bij het maken van de advertentie,dit is knap waardeloos. |
Dat is knap lullig zeg. Binnekort kun je niet eens meer je auto via internet verkopen :screwy:
|
je kan best je auto via internet verkopen maar blijkbaar moet je wel heel erg goed opletten !
(of je auto niet thuis neer zetten,al moet je wel de gelegenheid hebben natuurlijk) gr. Martijn |
Ja mensen het klopt..... dit is/was mijn scirocco,
hij is in de nacht van zondag op maandag gestolen uit mijn garage ook hebben ze geprobeerd de golf1 te jatten (middels de bekende gaten onder de klink) de kap stond nog open dus ze zijn waarschijnlijk gestoord in hun werk de scirocco hebben ze iig niet gestart andrs had ik wel (en de straat) wakker geworden van het geluid |
wat moet je ermee.. niks maar dan ook niks aan deze auto is verkoopbaar.
|
stelletje leiers... Uit de garage gejat dus... Dan moet het wel echt goed voorbereid zijn.
En idd; alles is herkenbaar en gecustomized! Sterkte; ik hoop voor je dat ze hem in 1 deel terug vinden. |
Ik hou me ogen open!!! Prachtig ding dit!
|
Zonde zonde zonde en dom dom dom zoals al hierboven is beschreven.
Hoop voor je dat je hem nog snel terug zal vinden. tip: kijk ook goed op buitenlandse sites/forums. |
toch maar verwijderd.
|
een EDIT kan ook natuurlijk.. Zet je er een smiley neer en stuur je de hele rambam via PM.
|
Quote:
Je hebt gelijk, ik doe het meteen! klonk mijn verhaal logisch of zie ik weer spoken, martiepartie? |
Was de auto All risk verzekerd........................
|
Quote:
Verkoop jij mischien Scirocco onderdelen:):):) |
All times are GMT +1. The time now is 11:58. |