Amescador's gezocht (via kenteken)
Ik ben op zoek naar T2 en T3 Amescadors met de volgende kentekenplaten
T2 =========================== - 01-02-ZA T2b omgeving Egmond - 53-XP-00 T2b omgeving Utrecht - RZ-33-KY T2b ? - 72-44-ZG T2b omgeving Nijmegen - XJ-86-64 T2a fam Rutten? - 67-TM-79 T2b fam Stap? T3 =========================== FV-48-ZV Als iemand ze kent mail me AUB jscheffel@orange.nl Jack Scheffel :thumbup: |
Quote:
ik weet van niks :D (Jaap Rutten, hoi...) Zit ook nog een Rene Rutten op het forum, maar ook geen T2 daar geloof ik. |
Deze foto heb ik vorig jaar gemaakt in de parkeergarage aan de Zwolsestraat in Den-Haag. Collega van mij had deze bus met pech en ik dacht dat het om een Spijltje ging vanwege het kenteken ,maar het is een vroege T2A. die link http://www.keesisterug.nl werkte vorig jaar wel , had iets met dance evenementen te maken. Nu word de server niet meer gevonden. |
Hee thanks, dat is een snelle reactie.
Van hieruit maar verder zoeken Mooie site trouwens volkswouter.nl Ik zoek nog steeds dat lettertype wat je in je logo hebt. (VW Script) |
Die XJ bus heeft in de jaren '80 (weet niet precies) in Leeuwarden gestaan, was eigenlijk best een rotte auto. Toentertijd was hij zilverkleurig met een opgespoten striping.
Jens |
Hoi Jens, jij ook hier! Zo langzamerhand vinden we toch wel aardig wat nieuwe leden.
Laatste paar weken her en der op forums oproepjes geplaatst, en het werkt! CU, Jack |
Die fam. Stap is volgens mij de bus van Jerry Stap.
Staat namelijk een groene Amescador bij 'm te koop: www.vwbus2.nl |
|
Die ja... blijkbaar toch niet dezelfde, gezien het kenteken.
|
Inderdaad deze bus is van Dhr. Jonkers geweest, dus nog even verder zoeken
|
All times are GMT +1. The time now is 10:34. |