Golf Rallye show 03.08.2008 in UK
Beste Golf fans en liefhebbers,
Dit jaar organiseren we weer de enige officiele Golf Rallye show in Europa. Dit jaar zal het het 3de jaar worden, nog groter, beter en gezelliger als voorgaande jaren. Er komen Rallye's van over geheel UK/Ierland en Schotland. Ik ben natuurlijk ook zelf ieder jaar van de partij aangezien ik het samen met een vriend (Simon) organiseer. Heb een flyer als PDF maar weet niet goed hoe deze te plaatsen. Svp bp dan kan ik deze ff doorsturen. Groetjes en tot daar of op de boot! (Europoort-Hull) Mvgr Mark |
Leuk, er zitten hier nl een aantal Rallye bezitters. Wie weet kunnen ze en willen ze.
|
PDF? zet het even om naar een jpeg of iets dergelijks en upload het als een foto. Hoe je dat moet doen zie je bij de faq's
|
Volgens mij is er ook een "officiele" Rallye show 19 & 20 juli in Bitburg....
Maar upload dat pdfje maar eens!! Misschien wel een leuk ritje om de Rallye voor van stal te halen :) |
De Rallye Meet&Greet in Bitburg wordt "georganiseerd" door jongens van www.rallye-golf.info.
De Rallye meet in de UK onder andere door www.Dubforce.net |
zie ook voor meer details en foto's van voorgaande jaren;
[URL=http://www.ukrallyegolfclub.co.uk] |
Quote:
Heb jij al plannen voor 1 van de 2 Rene? |
Dit jaar ben ik nog van weinig zeker... Ik heb een paar andere projekten lopen die niks met de hobby te maken hebben..
|
All times are GMT +1. The time now is 10:33. |