Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf,Bora en New Beetle MK IV (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=17)
-   -   angel eyes met xenon? (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=42857)

henksok 27-05-2008 20:10

angel eyes met xenon?

ik heb een half jaar geleden angel eyes aangeschaft nu wil ik in mijn dimlicht graag xenon hebben maar ik heb gehoord dat je dat niet kan doen met deze lampen er staat ook een sticker van hid not allowed ofzoiets wie heeft hier ervaring mee of heeft zelf xenon in zijn angeleyes zitten? het gaat niet om de ring maar om het dimlicht. (solar sk3301) ik hoor het van jullie!!! groeten henk

henksok 13-06-2008 19:10

weet niemand hier wat van?

Tjaap 13-06-2008 19:14

word het niet te heet dan?

Jaapski 03-07-2008 04:44

nou ik heb vd week gewoon gebeld naar www.carfantasy.nl omdat ik ook xenon wil.
Ik wil dan ook (moet wel) angel eyes kopen , omdat het dimlicht in een kleine lens zit (weet niet hoe dat heet) zodat het meer orgineel xenon lijkt.
Volgens carfantasy kan je gewoon angel eyes kopen en daar een pilot set in proppe.
Hij adviseerde wel koplampen van FK omdat ik zei dat ik geen vocht in koplampen wil.

Let wel op , in FK angeleyes zit H7 !! in mijn orgineel zit H4.

Maja ik kan ook orgineel xenon overnemen van iemand voor 450.
Set pilot en chrome angeleyes kom ik op 460 euro.
Wat zouden jullie doen?

de verschillen: orgineel altijd beter , pilot+angel heb ik wel 2jaar volledige garantie.

Wat betreft het uiterlijk zal niet veel verschillen omdat in angeleyes de verlichting ook uit zo'n klein bolletje komt en dus orgineel oogt.

Lexo 03-07-2008 06:53

Ik heb ook xenon in mijn inpro projector lampen.

Te heet kunnen ze simpelweg niet worden:
Xenon heeft een hoger rendement als halogeenlampen, er wordt dus meer energie omgezet in licht en minder in warmte. Verder is xenon slechts 35 Watt en halogeen 50-55, ook hier is een significant warmteverschil.

Dus omdat xenon minder stroom verbruikt en deze stroom veel efficienter gebruikt, kan xenon simpelweg niet warmer worden als een halogeenlamp.

Het kan wel zijn dat het lichtbeeld niet lekker is met xenon..

Jaapski 03-07-2008 21:00

inpro projector lampen???
wat zijn dat?
orginele lampen of heb je angel eyes snap je effe niet mate

Emiel 03-07-2008 22:04

Quote:
Originally Posted by Jaapski
nou ik heb vd week gewoon gebeld naar www.carfantasy.nl omdat ik ook xenon wil.
Ik wil dan ook (moet wel) angel eyes kopen , omdat het dimlicht in een kleine lens zit (weet niet hoe dat heet) zodat het meer orgineel xenon lijkt.
Volgens carfantasy kan je gewoon angel eyes kopen en daar een pilot set in proppe.
Hij adviseerde wel koplampen van FK omdat ik zei dat ik geen vocht in koplampen wil.

Let wel op , in FK angeleyes zit H7 !! in mijn orgineel zit H4.

Maja ik kan ook orgineel xenon overnemen van iemand voor 450.
Set pilot en chrome angeleyes kom ik op 460 euro.
Wat zouden jullie doen?

de verschillen: orgineel altijd beter , pilot+angel heb ik wel 2jaar volledige garantie.

Wat betreft het uiterlijk zal niet veel verschillen omdat in angeleyes de verlichting ook uit zo'n klein bolletje komt en dus orgineel oogt.

Ik zou altijd voor de orginele gaan.

Lexo 04-07-2008 07:20

Quote:
inpro projector lampen???
wat zijn dat?
orginele lampen of heb je angel eyes snap je effe niet mate

9 van de 10 angel eye koplampen hebben een projector in de angel-eye ring zitten:

Zo zien mijn lampen eruit, die donkere bollen in de angel eye zijn projectoren, daar zit de lamp achter.. Die bepalen ook het lichtbeeld..

Overigens heb ik 2x xenon in mijn koplampen, zowel dimlicht (projector) en grootlicht (spiegelreflector ernaast) en nergens problemen mee.

Lexo 04-07-2008 07:22

Quote:
omdat het dimlicht in een kleine lens zit (weet niet hoe dat heet) zodat het meer orgineel xenon lijkt.

Dat heet dus een projector.

Jaapski 10-07-2008 18:49

wehehehe ok duidelijk mannen nou weet ik hoe t heet...

Kotai 03-08-2008 00:37

iemand hier voorbeeld van met foto hoe dit eruit ziett?? ben ook van plan om setje angel eyes tekope en xenon..

en domme vraag misschien ken nix van agel eyes dusja, de kleur van de ringe hangt dus van de xenon af?? :rolleyes: of hoe zit dit in mekaar...

Street Performance 03-08-2008 11:27

Je kunt in feite in elke lamp xenon zetten. De meeste lampen met Angel-eyes hebben een projector lens waarin H1 moet. Je moet wel even de schacht van de lamp uitboren omdat anders de xenon lamp niet past. Verder geeft het nooit problemen. FK heeft inderdaad lampen waarin vaak gewoon H7 kan.

All times are GMT +1. The time now is 11:52.