eindelijk fotos van mijn g60 project..
de 83mm gesmede JE zuigers:
Sachs Sportkoppeling: gasklephuis bewerkt: Glader bewerkt door Peter, keerringen en lagers vervangen, geflowde uitlaat, geflowd 2de inlaatkanaal, hoge-toeren-bestendige lagers, nu met 71mm, straks met 65mm pulley 180 graden bocht naar intercooler gereinigd en gestraald Oliefilterflens Golf 1 GTI met interne thermostaat, gereinigd, gestraald en gereviseerd Grijze injectors en bijbehorende ECU Inlaatspruitstuk eindigend op AD met bewerkte poorten Nokkenas Assymetrisch Schrick 268/276 graden Uitlaatspruitstuk Rallye Golf G60 VWM Voorpijpen Hans Weijs voor Rallye Golf G60 Nothelle bewerkte kop voor g60 ( met dank aan DRG voor de foto)kop is vergelijkbaar Supersnelle aanzuigbuis en open filter K&N buis gaat verzaagd worden , filter in de kast of verkoop. Niet op de fotos: 3,5 bar benzinedrukregelaar Bosch 144mm drijfstangen Moet nu nog pakkingen,keerringen, oliepomp , waterpomp en dergelijke regelen.... |
Zo hee je pakt het niet kinderachtig aan, ziet er allemaal erg gelikt uit.
|
Goed bezig, René! Benieuwd naar het resultaat.
|
is zo'n sachs koppeling nou erg prijzig??
Voor de rest zit dit er allemaal niet erg misselijk uit!!!! |
Ok dan kerel... kan niet wachten tot het resultaat.. ben benieuwd !
|
Dat ziet er super uit. Ik persoonlijk vind dit soort onderdelen altijd in hoge mate interessant, pogingen om de pagina uit te printen en a4tjes te monteren falen nog. Iemand moet eens zo'n printer uitvinden, stel je voor...!
|
Dollah dollah TJING TJING!! Kan me vergissen, maar hier ligt vast voor een godsvermogen aan onderdelen!
|
Goed bezig, ben benieuwd naar het eind resultaat!!!
|
René heeft een goede, groene baan :D
|
donderse biksem meneer Rene, das pas fijn!
|
groen baan Piet? Dat klinkt als?
|
fruit, groente?
|
Quote:
Quote:
klinkt als... -marktkoopman -hoofd afdeling vers bij de lokale c1000 -preizetter -tomatenplukker -groenteboer -kasglazenwasser -boswachter bij een perenboomgaard -elektrischautootjebestuurder op een groente en fruit veiling -ik verzin er nog wel meer moment :D |
klinkt als:
-groenekroontjes op de aardbijen verwijderaar -perzikenschiller -slawasser -aardappelrooier -popcornboer -druivenplukker -appelsnijder -..... |
Klinkt als veel BBS en andere velgen verkopen ;)
|
Quote:
oja hij is daar toch helemaal gek van toch? |
Quote:
Fout... Dat doet ie al een poosje niet meer. Maar laten we rene zijn topic niet vervuilen. |
ej ben je al thuis ??!!
rene is toch Supervisior intake food/vegetables bij O.T.T.O ? heeft een mooie baan hoor . |
Ziet er errrug lekker uit René!!
|
Lekker vers ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 13:16. |