![]() |
nette Polo G40 in drachten
kwam deze polo G40 tegen in drachten, is deze misschien ook bekend hier?
Polo G40 ziet er wel netjes uit op de foto's, en ik ga er vanavond even kijken :thumbup: Groeten |
Ziet er idd best aardig uit.
Maar die bekerhouder waar die het over heeft zit aan het raam geplakt, hahahahah.. Suc6 Lars |
nou we zijn er zonnet bij wezen kijken, maar hij is het niet geworden :shake:
-zaten 2 dikke krassen op it voorscherm bijrijderskant -kleine beginnende roestplekkjes -de lak was overal nogal sinnasappelig -stukje blanke lak van de motorkap af misschien dat iemand anders er wat aan heeft Groeten |
altijd die paarse wrakken :D ik heb ook nog een mooie staan , zonder de bovengenoemde minpunten en ook nog goedkoper :rolleyes:
|
Dit is de polo van mijn vriendin geweest.
Zij heeft er twee jaar probleemloos mee gereden. De auto heeft echter wel een paar schade's gehad,de rechterhoek achter en linkervoorkant. De achterschade is in het verleden gebeurt voordat wij hem kochten in Tilburg. En zelf hebben we de polo verkocht met voorschade. Hij heeft een motorrevisie gehad bij ongeveer 165000 km en ook een nieuwe g-laderriem. De g-lader zelf is volgens mij nooit gereviseerd. De auto is voorzien van een weitec verlagingsset 5cm.(dempers+veren) Op het eerste gezicht een leuke auto,maar zeker geen 2600 euro waard. Oh ja :Het originele bose systeem is ook niet meer aanwezig. GR Jan. ![]() ![]() |
Quote:
blokje gereviseerd bij 165000km, en nu staat de kilometerteller op 151532km, komt er dus opneer dat de teller terug is gedraait :mad: of heb ik het nou mis?? en de verkoper had het erover dan de lader waarschijnlijk bij 145000km gereviseerd zou zijn, dan klopt daar dus ook geen barst van :confused: , sjonge jonge wat een verkoper zeg. Groeten |
All times are GMT +1. The time now is 22:05. |