Adres gezocht voor koprevisie/bewerking
Zoals de titel al zegt ben ik opzoek naar een adres om de cilinderkop van mijn 8v PF motor te laten reviseren.
De bedoeling is om de kop dan ook direct te laten bewerken. Het liefst omgeving Limburg :thumbup: |
Brabant, misschien dat je er wat aan hebt: http://www.volksforum.com/forum/sho...highlight=broos
|
In margraten zit een motoren revisie bedrijf.
Weet ff niet hoe die heet! |
@evilnyntje: Thanks, ik heb ze direct een maailtje gestuurd...
@dekilo: Ik zal eens even kijken of ik ze kan vinden via internet :thumbup: |
Van Kronenburg in Geldrop? is geen Limburg, maar zo goed als;)
|
Emming in ter apel is een hele goeie!
|
Quote:
beetje uit de buurt, denk je niet? ;) |
Kan iemand mij vertellen of ik andere zuigers nodig heb als ik het blok laat boren en honen? Of is dit te compenseren door de zuigerveren?
|
emming is wel uit de buurt! maar bij emming weten ze donders goed hoe je een 8klepper kop klaar moet maken! deze jongens maken namelijk ook voor de ovaal racing heel veel motoren klaar.
|
Quote:
Bij boren en honen heb je altijd andere zuigers nodig... Ga je hem zelf uit elkaar halen? |
@WilliamF: Ik ben wel van plan om hem zelf uit elkaar te gaan halen :)
|
Ik zou wel zorgen dat je er niemand bij hebt die er echt verstand van heeft, want je hebt geen idee waar je aan begint!
|
Quote:
Beetje een K*t opmerking vind je niet :confused: Hoe weet jij waar hij verstand van heeft? :screwy: :shake: |
@WilliamF: Ik heb zat vrienden die er verstand van hebben, zelfs mensen die bij een motorenrevisie bedrijf werken. Dus dat zal niet zo'n probleem worden :redface:
@Stuart: Thanks for the backup mate :thumbup: Have a blast next week :drive: |
Voor revisie en kopbewerkingen in diverse stages kan je ook bij ons terrecht..
|
Ik zou voor Bolku kiezen goede ervaringen mee..
En zo`n blok bouwen valt nog wel reuze mee als je alles rustig bekijkt en bouwt dan kan je het rustig zelf doen.. |
Allemaal bedankt voor de reacties. Ik heb nu verschillende adressen waar ik eens navraag zal doen..
|
All times are GMT +1. The time now is 18:56. |