schonen passat :thumbup: , net afgewerkt vanvoor. velgen van Merc zijn wel iets minder vind ik ... maar ja, eigen smaak eerst! ;)
|
Ha die Benny!
Goed terug uit Oostenrijk zie ik. ;) Mooie platte bak man! (Sander nog niet gespot hier...) |
Zit er nog niet op, denk ik
|
|
Wat een super mooie passat is dit.....!!!!!
Niets meer aan doen. Lars |
Gave passat,
maasmechelen ligt toch naast Lanaken? Ik kom regelmatig nog wel eens in Lanaken, (was er voor 14 dagen geleden nog) mijn tante woont daar en heeft een biologisch fruitteelt bedrijf 'de wei'. Mss dat ik je daar in de buurt nog wel eens spot, haha |
De kans dat ge me er eens tegenkomt is redelijk groot ja ;)
|
Super sjieke Passat.Niks meer aan doen.
|
super auto
maare raak jij niets door zo laag te rijden? grtz |
hele mooie auto
pffffffffffffff erg strakke wielen en verdomd laag :thumbup: keep up the good work |
@ obimaster:
Het gebeurt wel af en toe dat er vonken onderuit komen :screwy: |
héél erg dikke Passat!
Greetz Marten |
Eyzz Benny,
Hier ook al aant spammen?? Dikke passat man!!!! :thumbup: |
Hey Benny,
De passat ziet er goed uit. De keskins vond ik hem toch ook super staan, ben ook regelmatig bij jammie dus jouw passat heb ik al vaker bewonderd :D |
|
Tof en eenvoudig gedaan man!!! Echt Mooie Passat heb je!!! Grtz!!!
|
Passat is omhooggedraaid, vind het ma niks :?
Heb ma 3 voordelen ondervonden: - kan doorrijden - te veel comfort - rijdt soepelder Hierbij een foto van de stoomboot deluxe en nu kunnen de onderhoudswerken van start gaan Wel heb ik gezien bij het omhoog draaien dat de bouten van het subframe bijna volledig waren losgetrild, heb dees toch ma effe vast gedraaid :shock: |
Welke werken gaan beginnen Benny?
|
wauw,
wat een gaaf apparaat! |
All times are GMT +1. The time now is 13:32. |