The_Rabbit
Hallo allemaal,ik ben dus Andy en me heeft dus gezegd dat jullie gek zijn op foto's dus voila!
Het is dus een uitvoering Rabbit van de laatste serie! Nice ass don't you think? Heldere richtingaanwijzers heb ik laatst wel vervangen door gewone originele witte. Origineel interieurke :D In the garage Voila,hoop dat jullie het iets vinden! Tot Hoors! Greetz Andy! |
net golfje alleen die wielen vind ik niks !
gr. Martijn |
net bakkie toch?
|
ziet er strak uit? :thumbup:
|
Quote:
Ik denk dat ze icm met een schroefsetje en kleinere bandjes wel strak uit komen :D |
wat maakt hem een Rabbit anders dan het logo??
tis geen Yank. Oostenrijker? |
nee belg! speciale serie he! bij jullie mss niet gemaakt?
|
Ah ok, wist niet dat de Rabbit ook in Belgique verkocht was. dacht als speciale uitvoering alleen Oostenrijk..
erg nette auto dat zeker. |
Geeft niet hoor. Tja,zelf mk2,3,4 en zelfs 5 worden hier als Rabbit verkocht in hun laatste loopjaren. Zo vind je bevoorbeeld bij mijn weten de mk2 'fire and ice' in belgie niet. greetz!
|
Mooi WYT KNIENTSJE heb je, ga je er nog wat aan veranderen? :D
|
Quote:
Dank u! Normaal komt er al zeker en vast nog een verlagingsset onder en daarna mss nog andere velgen. Toch proberen van niet te veel van zijn originaliteit weg te werken. Heeft ook zo zijn charme vind ik persoonlijk ;) . Greetz! |
Mooi konijntje
Greetz |
Hele mooie auto hoor, zo zie je ze niet veel meer..
|
De Mk1 is eindelijk in de garage voor de keuring! Hopelijk kan ik binnen een week of twee hem eens aan een echt serieuze rondrit onderwerpen! Grtz!!!
|
Mooie wagen, veel plezier er mee! :thumbup:
|
Kleine update. Vanmiddag de Mk1 opgehaald in de garage,volgende aan gebeurd.
* nieuwe brandstofpomp * 2 nieuwe rempompen achteraan * nieuwe thermostaat * nieuwe contactpunten * carburator afgesteld * nieuwe wiellagers vooraan loopt als een treintje nu :thumbup: Het volgende op het verlanglijstje wordt natuurlijk een verlaging! Zaterdag bij goed en droog weer naar retro VW mania. Grtz! |
Gave golf man! :cool: ! Eigenlk wil ik er ook zoeen. :)
|
Verleden week even nog wat kiekjes genomen toen ie net gepoetst was!
|
Mooie auto hoor!!
Wit blijft een mooie kleur :D |
Na 2 jaar stilstand rijdt hij eindelijk weer!!! :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 13:06. |