--Verkocht!--
Omdat ik op ongeveer 3Km van me werk woon en dus eigenlijk geen auto nodig heb, gaat me golf in de verkoop. Kan ik op me gemak gaan sparen voor iets anders...
Merk: Volkswagen Model: Golf MKII Bouwjaar: 1989 Carrosserie: Hatchback 3-deurs Brandstof: Benzine Gewicht: 780 kg Kleur: Mat Zwart Vermogen: 66kW Cylinderinhoud: 1780cc KM-Stand: +/-120000 APK: November 2008 Unieke Golf MKII in Oldskool/Rat Style. Auto is compleet overgespoten in het mat zwart, dus niet gerold. Het dak is wit gelaten voor een beetje contrast. Der zit nu een roestige motorkap en tankdop op, maar die krijg je beide in kleur erbij. Auto is op verschillende delen gecleand, geen zij-knippers en antenne gat. Kuipjes van de deurklinken zijn weg en er zit een compleet gladde achterklep op. Verder zit er bak achter van een MKIII diesel inclusief de dikkere aandrijf assen. Auto is rondom ook aangepakt en compleet roestvrij. Zit nu 2 recaro's uit een Mercedes-Benz Cosworth in, maar er komt een standaard GL interieur in. Afgelopen maand een grote beurt gehad. -Bougies + Kabels -Verdelerkap -Rotor -Oliefilter -Benzine Filter -Nieuwe Olie + Klepstoter toevoeging Verder is de auto rondom +/- 10cm verlaagt doormiddel van een schroefset, die er nog geen half jaar onder zit. Bij montage ook gelijk toplagers vervangen. Verder Aanpassingen: -Stuur Bekrachtiging -Gemini Alarm -Kantel Dakraam(niet lek) -G60 bumpers rondom -G60 Onderlip -Witte knipper voor -K&N Vervangings Filter -Heldere Kruiskoplampen met Geel licht -Embleemloze grill met rode rand -Enkele ruitenwisser -Rechterdeur slotloze Jetta klink -Amerikaanse, compleet rode, achterlichten -Rvs einddemper -Iron Cross matten & pedalenset -Houten Victor stuur met Iron Cross Claxondop(26cm) Auto rijd perfect, en is mede door de diesel versnellingsbak, ook nog redelijk vlot. Heeft mij nog nooit laten staan, tis alleen apart rijden omdat hij zo laag is. Kan eventueel omhoog geschroeft worden. -Raamband zit er niet meer op. -Auto word verkocht op de 14" BBS wielen van de eerste foto.(matige banden) 2 aandachts puntjes: -Gladde klep is niet super strak, moet een keer opnieuw gedaan worden. -1 Klep tikt af en toe als hij koud is. Prijs Verlaagd, €1000,- of T.E.A.B!! Moet weg, heb iets anders op het oog... Foto's: Foto met zwarte kap, maar het oude front: Reacties/vragen via PB, of in dit topic: http://www.vwforum.nl/modules.php?n...hlight=oldskool |
Nacht Upje...
Hij moet weg, dus doe een goed bod!!! |
Niemand geintereseerd in een zeer nette en opvallende golf??
Prijs is bespreekbaar... |
-schop-
|
Up en prijs verlaagd naar €1000,-
Heb zo goed als iets anders gekocht, dus moet er vanaf... |
Zo ff nieuwe foto's gemaakt..
Zijn niet bijster goede kwaliteit, de zogehete "Super Camera" van me LG Viewty valt een beetje tegen... Heb afgelopen week ook maar ff de zwarte kap er weer op geschroeft. Heb ook voor de gein is een zwarte panty over me koplampen heen getrokken, staat erg bruut al zeg ik het zelf.. En JAH HIJ IS NOG STEEDS TE KOOP T.E.A.B.!!! |
en waar is deze te bezichtigen?
als het niet te ver weg is wil ik wel komen kijken of het wat is. maar ik zou hem liever op die brede stalen velgen zien. |
Is te bezichtigen in Wijchen bij Nijmegen...
En maar weer up.... :hitit: :cow: |
Blijf m net zolang omhoog schoppen tot hij weg is...
|
ik kom er niet voor kijken, het is ver weg en het is een 1800, dat is iets te onzuinig voor mij.
suc6 met de verkoop. |
En maar weer up...
|
mkII
500€
|
Ik denk nou ik denk heeeeeeeeeeeeeeeel erg dat deze al verkocht
|
Quote:
serieus :confused: vond het al vreemd dat bovenin 'verkocht' staat :screwy: :D |
All times are GMT +1. The time now is 23:27. |