Vinkey
Hallo zal mijn gebakje ook is laten zien hier :D
Ik zelf kom uit Ede,26 jaartjes oud en mijn grootste passie is vw :thumbup: Nou genoeg gelult.hier de foto's van het ouwe beestje. dag 1 toen ik het gebakje kocht 2 jaar geleden zomer 2006 Na wat vakantie geld weer wat spullentjes gekocht. oud interieur wat erin zat vervangen voor nieuw leertje andere velgjes lampjes gril enz enz zomer 2007 Bijna zomer 2008 :) vanaf dec ben ik begonnen met motorombouw naar 2.0 16v webers blok ligt er toppie alleen zit ik nu nog met de onsteking te .... dat had ik ff over het hoofd gezien dat dat inc vervroeging moest,maar ja je kan niet alles weten als amateur.Meteen een ander rvs uitlaatsysteem inc spagh en nog wat dingen gekocht zoals schroefset,grill met chrome bies chrome sierstripjes over de zijkant en de porsche c2 laten verdichten.en nog heel veel dingen,maar als ik dat ga opschrijven hier dan heb ik aan 1 a4 nie genoeg :D De trouwe 1.6 carb inc 4bak naar 16v weber kofferbakje nog ffkes gedaan met mdf en leer en de spotjes velgjes eronder dagje geldermalsen. en het filmpje http://nl.youtube.com/watch?v=RQ7AWliuSBw er kwam al 138 pk uit met de verkeerde ontsteking ,dus das nog best aardig. Ben druk opzoek naar een goede ontsteking dus hoop dat zeer snel te vinden dan kan ik eindelijk rijden ;) verders heb ik al veel omgebouwd zeg maar aan de cabbie met denkende aan de remmerij enz enz nou dat was het eigenlijk wel :D vin het zelf opzich al wel aardig gelukt allemaal ;) Gr Hans |
mooi ding zeg! filmpje is ook vet!!
|
Quote:
dankje ja d8t die post ik er ook ff bij :D altijd leuk beetje aankleden van je topic :thumbup: gr Hans |
zwaar hart sweety maat:D
|
Mooi ding!
Is er flink beter op geworden :thumbup: |
Een hele nette auto en met alles wat er aan veranderd is zeker een hele vooruitgang.En natuurlijk welkom hier
|
Welkom, hele mooie nette cabrio,,zit veel werk in!!:thumbup:
|
thanks voor de complimenten allemaal :thumbup: wordt wel wat :D
hoop dat ik van de week lekker kan cruissen als ik de juiste onsteking erop heb zitten ;) gr Hans |
welkom hele mooie auto
ben verliefd :wuv: |
Goed bezig !!!
|
All times are GMT +1. The time now is 11:57. |