gezocht voor golf2
Hey mensen ik ben op zoek naar een aantal onderdelen,
voor mijn Golf MKII 1300i. Een verlichte zonnenklep passagierskant. Originele GTI achterspoiler G60 stuur Booskijker enkele koplampen Fischer CD box ( deze past in de middenconsole ) vertraagde verlichting bij het openen en sluiten van de deuren :thumbup: |
Vertraagde verlichting
Met of zonder schuifdak?? Zonder schuifdak heb ik nog wel ergens |
Originele GTI achterspoiler heb ik wel liggen voor je.
|
Quote:
ja het is zonder schuifdak, dus als je die nog ergens kunt vinden zou dat heel erg mooi zijn, laat je tegen die tijd ook even weten wat je ervoor moet hebben? ;) |
Quote:
dat zou leuk zijn, maar misschien kan je mij dan ook iets vertellen over de montage ervan, ik hoorde namelijk ergens dat als je zelf geen gti hebt maar op een 1300-tje wilt zetten dat je dan iets aan moet passen, weet jij daar ook meer van? :) |
Quote:
Volgens mij moet je ook de achterruit van een gti hebben, als ik me niet vergis gaan de bouten van de spoiler door de ruit ;) *edit* net ff gecheckt bij de mijne, nu weet ik het wel zeker :) |
Quote:
aii dat wordt al iets lastiger, ik ga dan van de week even uitzoeken of dat ook op een andere manier kan, hoor weleens wat over spoiler kit, maar betwijfel eigenlijk of dat wel sterk genoeg is, ik rij niet hard in mn 1300-tje dus er komt niet veel druk op :shake: maar ga dan eerst even uitzoeken en informeren wat de verdere mogelijkheden zijn, je hoort zo snel mogelijk even van me :thumbup: |
Quote:
Ik heb de spoiler niet te koop, dat was fire&icevr6. Ik gaf alleen antwoord op je vraag wat je nog nodig had. Weet niet of je dat dacht maar ik zeg het om misverstanden te voorkomen ;) |
Quote:
haha het is weekend he :redface: :stupidme: |
Quote:
Ha ha jep, sure is :D :D |
Heb volgens mij ook nog een complete gti ramen set liggen.
Groen getint, achterraam + spoiler, en zeiramen achter. Moet ik effe zoeken. |
verlichte zonneklep en achterspoiler+achterruit heb ik liggen
|
Ik heb nog een setje Amerikaanse zonnekleppen liggen. Als ik het goed heb zit er in beide kanten een spiegel, en is de bijrijderskant verlicht.
Laat me maar even weten wat je ervoor kwijt wil. |
Quote:
dat zou mooi zijn :thumbup: ehmm tja ik heb geen idee wat ik ervoor zou moeten geven, tientje of 2 a 3?? |
Spoiler heb ik ook wel liggen
Daar zijn de bouten voor de bevesteging uitgebroken Dus deze is met ruitenkit oid te bevestigen Kan eventueel met de binnenverlichting[als ik die gevonden heb]mee |
en ik heb de grill spoiler 15euries
|
All times are GMT +1. The time now is 17:29. |