Even voorstellen!
Hey,ik ben dus Andy en net eigenaar van een Golf 1 Rabbit 1.1 liter van 1983. Ik hoop hier ook nog wat meer over deze wagen te weten te komen alsook nieuwe en hopelijk goede contacten te maken. Tot hoors!
Groeten Andy! |
Welkom en men is gek op foto's hier ;-)
|
Na dat we een aantal jaar geleden, met spijt in het hart, onze Mk1 verkocht hebben, is de microbe weer toegeslagen. Volgende week gaan we onze Mk2 ophalen.
Het gaat om een Mk2 1.8 GL 5-deurs van het jaar 1989 in Jadegrun. Is nog in zeer goede staat en is een exemplaar met de smalle bumpers. Interieur is in topstaat! Staat op schroefset en Keskin-velgen. Foto's die ik heb van de advertentie: |
Netjes! Blijft mooi een mk2
|
leuk!!! en welkom
|
Hier is ie dan:
Heeft er soms iemand van jullie ervaring met een Novus-einddemper, dan hoor ik het graag. Gisteren even de radio correct aangesloten want daar had men een boeltje van gemaakt. :shake: Ook werkte de achterruitwisser niet, als men natuurlijk de stekker losmaakt kan ie niet werken. :screwy: Nog op het verlanglijstje: *Novus-einddemper *nieuwe voor- en achterbumper (oude hebben enkele deukjes) *oliedrukcontrole fixen |
Zaterdags herfstritje
|
|
Ziet er netjes uit :thumbup:
|
Quote:
Thxs! :thumbup: |
New bumper, new look!
|
Keurig netjes zo met die witte knippers !!
Hele nette Mk2. |
Mijn ex-Volkswagens:
Golf GL TD Intercooler 1990 Golf GT TDi Special 1996 Golf Base TDi Edition 2001 Golf Rabbit LX 1983 Van de Pasadena van 1991 spijtig genoeg geen foto's. Was ook een 1.6TD Intercooler. |
Die Rabbit was ook een hele nette wagen !!
|
Gisteren zo goed als nieuwe originele Hella GTi-achterlichten op de kop kunnen tikken. :D :thumbup: :cool:
|
Keurig !! Mooie update.
Blijft een prachtige Mk2. |
Show & shine baby! :D
|
Aangezien we naar de keuring moeten en geen 16" met getrokken banden toegelaten zijn, hebben we het GTi-staal maar onder de Golf geplaatst.
|
Hoop dat het soepel verloopt op de keuring
|
Quote:
Afgekeurd omdat de remmen vooraan verschil hebben tov elkaar. Is maar juist buiten tolerantie maar geven toch rode kaart! |
All times are GMT +1. The time now is 13:06. |