foto's maikäfertreffen Hannover
zo, net weer terug van het maikäfertreffen in Hannover,
weer veel bekenden gezien en gesproken, en natuurlijk ook mooie auto's gezien.. koninginnedag zijn we rond 12.30 vertrokken vanuit Hengelo.. alwaar we inmiddels 15 luchtgekoelden hadden verzameld.. dit vormde even later een mooie colonne.. echter was het heel erg druk, veel last gehad van files, verkeerd rijden en één van ons had een klein pechgeval, kwamen we laat aan bij Mels' diner in Laatzen.. daar troffen we elkaar allemaal weer. Helaas begon het al snel te regenen , en heeft de politie de weg afgesloten... dus de cruisenight wwas al snel afgelopen..(alhoewel de hamburgers wel erg lekker zijn daar.. en de serveersters ook.. ;) ) gelukkig was het vandaag erg mooi weer, en was er weer een erg grote onderdelenmarkt.. al met al toch weer een gezellige meeting..(ondanks de ietwat hakkelige heenreis..) paar foto's rest staat in "mijnalbum"link.. http://www.mijnalbum.nl/Album=UWAUGHSX |
zo dat ziet er allemaal goed uit!!
Volgend jaar toch maar eens overwegen om te gaan.. |
paar rollin'shots van de heenreis:
|
|
|
|
die swimmwagen...............i'm in love!!!
volgend jaar ook maar eens gaan |
Was echt weer cool dit jaar.
mooie ride's gezien. (alleen dat konijntje) greetz paul. www.aircooled-folks.com |
zoo die typ34 is lekkah
|
Quote:
echt sneu van dat konijntje... |
aaaaaaaaaah, what happened?
|
Quote:
eh.. er probeerde een konijn over te steken onder een geslammede T2A door.. dus: :D :D :D het signalement van de dader en het moordwapen: |
'playboyparty valt in het water'
leuke foto's, veel mooi spul zo te zien ! |
:headshot: jaaaaaaaa dat is hem
|
Ja was gezellie! Bier smaakte ook goed :beer2:
Wat ik wel jammer vond, was die vuile konijnenmoordenaar in de bus naast me :drill: :D Hele nacht slecht van geslapen man :wink: |
laat ik nou net telefoon van familie konijn hebben gehad.
de oorlog is begonnen in glanenbrug en het groene bos |
Mijn bus wordt nader onderzocht op sporen. Hij is vanaf nu in beslag genomen door het 2e bataljon konijn. Verdere berichtgeving volgt nog.
[IMG] [/IMG] |
hahahaha!!
super! :D |
kevertreffen
Dit was voor ons de eerste en zeker niet de laatste keer!!
Heenreis was wel minder, door een paar files(uitgebrande bus en 2 ongelukken) hebben we er uiteindelijk 7,5 uur over gedaan! Terugweg was zeer goed bevallen. Dit is echt een meeting die je niet mag missen! ik heb een paar foto's gemaakt: |
Quote:
Was een top ritje naar Hannover!! Bedankt jongens voor de koffie en broodjes! :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 21:54. |