Photoshopje gevraagd.
Hi,
Is er iemand die zo vriendelijk wil zijn om voor mij 1 of 2 photoshopjes te maken? Ik zou graag 1 shopje willen met de quartett velgen op de jetta en de Jetta helemaal verlaagd. En ik zou graag 1 shopje willen met de Pirelli velgen en wederom helemaal verlaagd. Super bedankt voor de maker. En 50 kudo's!! |
Ik zou de quartett er zowiezo niet onder zetten, geen porem die dingen.
Wel een vette wagen trouwens, kan wat leuks worden! On Topic: ik kan niet photoshoppen |
Thanks!
MWah ik weet nog niet wat ik met die quartett velgen doe! Ik denk ff kijken met een shopje hoe het eruit ziet. |
Ik heb een paar photoshopjes gemaakt, let ma nie op de achtergrondxD. Zo'n held ben ik nou ook nie met photoshop :D
Met de quartett velgjes: http://img391.imageshack.us/img391/...agd1copyfm7.jpg Met de Pirelli Velgjes: http://img373.imageshack.us/img373/...agd2copyqw0.jpg |
ik vind die quartett velgen best een keer de moeite waard... worden zo onderschat!!
succes |
Bsquad hartstikke bedankt!
Ik vind het niet verkeerd uitzien met de quartett velgen. Ik ga ze toch opknappen denk ik. Nogmaals thanks |
Ik zou het zo laten denk ik
|
verkijk je niet op de Photoshops (no offence bsquad) maar de velgen in de shops vallen wat groter uit als in de werkelijkheid...
|
Quote:
idd velgjes opnieuw spuiten en verlagen. maarrrrrrr hij kan niet zo diep verlaagd worden als in de shop denk ik. |
met een goede schroefsetje kom je een heel eind supersport op een 12cm is erg laag.
|
Of toch maar airride..
|
Als je nu veel uitspaard op velgen kun je overwegen om airride aan te schaffen.
|
Quote:
dat wel, maar als die banden zo in de wielkast zitten gaat dat geheid aanlopen en kan je niet meer sturen ik zou denk ik de pirelli's doen, dat is altijd een nette, subtiele velg waar je 'm ook onder zet |
Dit is wat ik van deze velgen heb gemaakt
en een plaatje van het totaal maar dan op een jetta 1.Geen fotoshop |
Dit is wat ik van deze velgen heb gemaakt.
Oranje gespoten,13 "white walls en doppen van een kever gemonteerd. en een plaatje van het totaal maar dan op een jetta 1.Geen fotoshop groet, Marco |
Quote:
Ik onderschat ze niet hoor, ik vind ze gewoon lelijk. |
All times are GMT +1. The time now is 23:50. |