Caddy met ramen...
Ik ben al een poosje op zoek naar een Caddy 2 met ramen en achterbank enzo. Het lijken mij erg praktische wagentjes en niet stuk te krijgen...
Is hij officieel geleverd in NL en hoe heette hij. De nieuwe heet Caddy Life van ofzo... Het gaat dus om zo een grtz emiel |
Ik heb er laatst eentje zien lopen in Midden-Limburg. Ik dacht dat deze auto's geimporteerd waren uit Duitsland? Net zoals de caddy's op gas?
|
paus mobiel :D ??
gr. Martijn |
Ze zijn er niet veel nee. Ik heb er 1 een jaar terug ofzo op mijn werk gehad en ik ken nog 1 zwarte. Verder zie je ze heel weinig.
|
|
voor dit type hebben ze ook een aanbouwtent
kun je erin kreperen euhm kamperen |
Is iets voor als je in een rolstoel zit lijkt me...
|
Ja maar hoe noem je deze dingen.... als je zoekt op caddy krijg je alleen maar bestellers...
|
Bij de vierde link wordt de auto beschreven als Caddy Family, misschien dat dit dan de naam is:D.
|
Ik heb er één
Ik zie dat je opzoek bent, maar ik kan je vertellen......veel succes.
Officieel staat de auto geregistreerd als bedrijfsauto, Cddy 44 kw, Gesloten wagen. In deze serie is er alleen een uitvoering zonder achterbanken. Meestal met een benzine motor. Kijk anders even op www.rdw.nl voertuiggegevens kenteken VN-PB-30. Over het algemeen zijn het wel sleutelauto's. Groeten, Marco |
All times are GMT +1. The time now is 10:47. |