spoiler vraag
Weet iemand wat voor achterspoiler dit is en waar ik het kan krijgen????
Ik wil Ik wil :D |
volgens mij een golf mk4 achterspoiler. Die dingen werden volgens mij in Engeland geleverd door SGK of zo iets, iig een tuner met 3 letters die altijd voorin of achterop de PVW stond...( t lijkt wel hints...;) )
Grz Niels |
Die spoiler zie je wel meer. Ik weet misschien wel iemand die er nog eentje te koop heeft. Wat ik wel weet is dat ze in principe glad zijn en dat ik verwacht dat bij deze de structuur erop gespoten is.
|
Quote:
dat zou super zijn, moet echt zo een hebben :thumbup: |
Quote:
jij bedoeld de SWG spoiler, maar die lijkt meer op de ori spoiler alleen langer.. loopt over de hele breedte langs het raam en hangt niet los. Volgens mij is dit een Rieger of een Votex spoilert |
Jups een rieger spoiler, uit hun catalogus:
Rieger catalogus zie pag. 322. Ben normaal niet zo van de spoilers, maar deze is best netjes. :thumbup: |
Moet dan altijd aan zoiets denken
|
Haha, maar in de originele structuur is het wel erg mooi!
Stuart, ik heb hem even een berichtje gedaan, met de vraag of de spoiler te koop is, voor hoeveel en of hij dan ook wat foto's wil maken. Hij staat als het goed is nog gewoon in de grondverf. Als hij te koop is kan ik hem volgende week, heb dan een auto tot mijn beschikking, meenemen naar Arnhem. Kun je hem daar even ophalen! |
All times are GMT +1. The time now is 09:18. |