Schroefset plaatsen veel werk?
Hallo,
ik vroeg me af of een schroefset te plaatsen is zonder dat ik de beschikking heb over een brug.(leverancier vraagt 600 euro) ik hoorde van een leverancier dat dit in een paar uurtjes gebeurt is, en dat het alleen een beetje gevaarlijk is als je de veer-plaat van de voorschokbreker over moet zetten van de oude schokbreker naar de nieuwe(Vmaxx). Is dit trouwens een beetje goede kwaliteit, ik ga er toch niet mee racen ofzo, wil alleen de gaten in mijn wielkasten opvullen als mijn zomerwielen geplaatst zijn(17 inch met 225-45-17). en schroefbaar zodat ik kan verstellen als de auto toch iets gaat hangen naar voor of achter. |
wat het is... als je het moet vragen........
tis prima te doen hoor, maar je moet er wel een beetje vertrouwen in hebben. Van de andere kant.. 600 is compleet belachelijk.. meerdere van onze sponsoren hebben die sets ook en monteren voor veeeeeeeeeeeeel minder. |
ik doe het thuis in de schuur, gewoon op het krikje :D Uurtje of twee,heb trouwens wel zo'n veerspanner ter beschikking,altijd handig :thumbup:
Alleen het uitlijnen laat ik doen. |
ik doe het voor de helft voor je :D !
is heeel goed zelf te doen ! gr. Martijn |
Uurtje werk en goeie krik gebruiken. Heb al vaker onderstellen gewisseld maar nog nooit langer dan een uur erij gezeten.
En veer plaat overzetten :screwy: Wat ik zelf wel vaak doe is gelijk nieuwe veerpootlagers erop zetten..........en das niet gevaarlijk :D |
10 schroeven los en vast draaien is zo gepiept.
En veer plaat over zetten op een schroefset lijkt me niet zo verstandig. Net wat Dasher zegt ff nieuwe Veerpootlagers erop. dan hoef je ook je ouwe schokbrkers niet uit elkaar te halen. En niet vergeten de auto te laten uitlijnen! Als je het nog nooit gedaan hebt is het mischien wel verstandig om ff iemand te laten helpen wie het al weleens gedaan heeft. gr Twan |
stelt indd niet veel voor...maar dan moet je wel weten waar de klepel hangt..
|
laatste keer golf IV complete schroefset gemonteerd in 35 min, als alles een beetje los wil. heb de manier nu gevonden,
tevens nog een nieuwe schroefset voor je liggen, mocht je interesse hebben, ook montage mogelijk, voor 400 euro dan zit ie er onder, (incl schroefset) vr gr Marten |
hey martijn
wat is het merk dat je hebt liggen? |
als je mij bedoelt,
merk weet ik zo niet, volgens mij is het merk TEC tuning, dochter van FK, zeer goede sets, 2jaar garantie, rijdt er zelf ook mee onder een passat 3BG. stuur me maar een pb voor me tel nummer groet marten (geen martijn) |
Tec Tuning is zeker geen dochter van FK. Tec tuning is gewoon een eigen geinmporteerd merk van SKG. Een schroefset monteren is bij de meeste auto's niet veel werk. Wij leveren zowel Raceland, VMAXX, Autotechnics, GM enz... Inbouwtarieven zijn scherp en met garantie, ook op montage. 600 euro is in ieder geval belachelijk.
|
tec tuning is china spul.......
|
iederen heeft zijn eigen zegje, maar het is kwalitatief gewoon goed spul. voor weinig centen. valt me niets tegen..
groet marten |
Ik las dat de stabilisatorstang van bijv. een 1.8T wel vervangen moet worden ivm aanlopen?
Hoe zit dat precies?! |
Quote:
Klopt, je moet aan gepaste stabi's hebben (als je tenminsten laag genoeg wilt) Ik had ze ook en het is een aan rader. Maar als je bijvoorbeeld met 19 inch gaat rijden dan hoeft het niet... :D |
Quote:
:D waar had jij ze gehaald en welke? Twijfel nog tussen 18 en 19 inch maar dit is wel een goed punt om richting 19 te gaan, heb ik er dan zeker geen last van? |
Hier met 19 inch BBS CH
Stabi's kan je bijna bij iedere "fatsoenlijke" shop kopen.... Suc 6 Lars |
All times are GMT +1. The time now is 16:43. |