''83 jetta MK1
|
leuk ding, maar die platen.....
|
Leuke auto inderdaad. Ik zat me ook net af te vragen hoe een 83er op blauwe platen kan rijden.
|
ali illegali...
|
Leuke Jetta :D
Alleen vind ik die rode achterlichten geen porum. |
Leuke Jetta!
Vind die blauwe platen ook niet echt passen, maar ieder zijn eigen smaak :D |
|
Waarom zie ik geen foto's dan....?
|
Mooie wielen hoor, staat hem goed.
|
leuke ride, Daily?
|
mooie jetta... maar die sticker resten moetje echt even weg halen:D
|
jaah dat is zaterdag aan de beurt hebbe rubbere stoot rande opgezeten maar ik heb van die streepen die er op hooren groeten
|
Das al stukke beter ;) En mooie wielen ook! Is dat 16''?
|
nee de velgen 15'' met 195 45 15 banden
|
gave Jetser!
(mag ik dan ff zeuren over die middelvinger op de hoedenplank? Doet er eerder afbreuk aan dan het stoer staat vind ik ;)) |
Ruige shit :rock:
|
netjes zo. precies dezelfde als die van gertjan en mij. alleen heb ik een 4 deurs in dezelfde kleur.
kzie niet veel carter uitsteken dus neem aan dat het een 1300 is? edit: ownee tog niet: Kenteken Voertuigsoort personenauto Merk VOLKSWAGEN Handelsbenaming JETTA C 51 KW Brandstof Benzine Vervaldatum APK 07-03-2009 Overzicht Datum aanvang tenaamstelling 22-03-2008 BPM € 0 Motorrijtuigenbelasting Opvragen Motorrijtuigenbelasting WAM verzekerd geregistreerd Ja thnx 2: https://www.rdw.nl/Ovi/Paginas/Default.aspx :thumbup: |
is een mooie jetta vindk persoonlijk :)
Enkel die stripping die er maar half aanhangt? |
bedankt voor de reacties :thumbup:
maar wie o wie weer waar ik een super sprint uitlaat (die schijn ophoog loopt) voor me jetta kan kopen al vast bedankt ;) groeten rens |
Mooie jetta, toevallig vanmiddag gespot bij een bedrijf waar ik moest lossen,
en de eigenaar was toevallig ook aanwezig. (Was zijn truck aan het laden) René (Tiefleger) |
All times are GMT +1. The time now is 16:12. |