Peiling Interesse "sleuteldag" en toerrit.
Hallo allemaal,
Zoals sommigen al weten ben ik dus werkzaam bij een VW Dealer. Nu kwamen ze bij mij om te vragen of er animo zou zijn voor een "sleuteldag" met VW-monteurs voor hulp en een toerrit, dus geen racerit! Het zou eventueel zijn op een zaterdag in de zomerperiode. Als het je wat lijkt laat het dan even weten. Dit gaat dus uit van de Volkswagen Dealer van Bennekom in Heerde - Gelderland en dus niet van de club waar ik bij ben aangesloten. Groeten!! |
dat lijkt me super. maar een sleuteldag, wat verstaan ze eronder? want en sleutelen en toeren op 1 dag. dan kom je waarschijnlijk niet veel verder dan een paar lampen vervangen.
Maar het idee is super, zeker vanuit een dealer. Als je wilt kan Volksforum denk ik best helpen die dag. |
leuk idee inderdaad!
ik voel ook meer voor een toerrit, denk dat de gemiddelde sleutelkennis op het forum toch wel redelijk hoog ligt |
Valt een VR6 ergens inlepen onder sleuteldag? :P
|
ik vindt het prima.
Gezellig en lekker dichtbij :D |
ik meld me direct aan haha nee lijkt me leuk zo,n dag toere
|
Ook aan deze kant interesse!!
|
Leuk idee!
|
Kijk dat is mooi Tjaap en Marcski.
We hebben nog niet echt een een planning van hoe en wat. Wat betreft het sleutelen kun 's ochtends doen en daar heb je alle ruimte voor en al het benodigde gereedschap is natuurlijk aanwezig. Het gaat natuurlijk niet om volledige blokken om te bouwen maar gewoon even je auto op een brug te zetten en er zelf even onder door te lopen omdat niet iedereen een brug tot zijn beschikking heeft. Diegene niet gaan sleutelen kunnen natuurlijk altijd DOM lullen met koffie! |
Diegene niet gaan sleutelen kunnen natuurlijk altijd DOM lullen met koffie!
Dat doe mik zoiezo altijd al hahahaha. |
Kunnen ze ook m'n Digifizz kabelboom derin knuppen? :D
Garage waar auto staat heb geen tijd en volgens hun missen der onderdelen, terwijl de kabelboom kompleet uit een andere 16V met fizz komt... :D |
Gaaf een toerrit!! Lekker dichtbij ook, Dan komt Dalfsen ook zeker met een aantal wagens die kant op :thumbup:
|
Is het niet een beter idee ipv sleutelen de auto's die de brug opgaan door een VW monteur te laten keuren of iets dergelijks.
|
Ja ik vind het ook een leuk idee... Alleen sleutelen, daar is vaak toch wat meer tijd voor nodig... Denk dat (zoals Pedaalemmer al zegt) je auto door een VW Monteur laten keuren een beter idee is.
Dat die even onder de auto door loopt en kan kijken of er iets mis mee is. Maar kleine dingen zou wel kunnen, zoals Olie verversen, remmen vervangen, uitlaten... Er zal wel een goeie planning gemaakt moeten worden, zodat er eventueel ook onderdelen besteld kunnen worden (voor als ze niet op voorraad zijn)... ik zal er in iedergeval bij zijn!:D |
Ik vind het ook een erg leuk idee zo'n sleuteldag, en een toer rit waarom ook niet eigenlijk.
maar wanneer zou dat gehouden kunnen worden? |
zeker een goed idee. en als ik die week in nederland ben doe ik mee
|
Nou het is zo, we willen iets vanuit het bedrijf bij ons regelen. Hoe of wat moeten we nog overleggen. Maar echt sleutelen zal wel niet echt gaan lukken maar wel even de auto nakijken bijvoorbeeld.
|
Neem anders even contact op met een van ons, ik denk dat we vast iets leuks kunnen bedenken!
|
All times are GMT +1. The time now is 00:09. |