nieuwe daily, jetta
Sinds gisteren weer een jetta mk1 :thumbup: Het is een 82er, 1.5 automaat.
Nieuwe carburateur en brandstofpomp, en een lekke uitlaat :D Bekleding is een beetje gehavend, maar ja, mag de pret niet drukken. Schroefset is besteld, evenals een setje velgen. Velgen komen helaas pas de eerste week van juni :( |
Mooie Sjetta en de plannen klinken goed :thumbup: En goed dat je de kleintjes gelijk het VW-virus meegeeft. ;)
|
In mijn gang naar boven(thuis), hangen allemaal posters van verschillende vw's. Kever/bus/golf1 en jetta1.
Elke avond bij het naar bed brengen lopen we er langs, en noemt mijn dochtertje de verschillende types op :thumbup: :D |
leuk ding ziet er goed uit,succes ermee
|
dikke jetta !
opvoedkundig ben je ook goed bezig :D !! gr. Martijn |
Veel rijplezier, zelfs nog practisch ook met 4 deuren.
Zo snel mogelijk naar beneden met dat hok als je laag genoeg gaat dan vallen de velgen ook niet meer zo op :D Wat voor velgen komen er onder? |
Leuke jetta! Motorruimte is nog geeneens zo heel vies.
Veel succes ermee:) |
Er komen lenso bsx(?) onder, met een zwart hart. Ja ik weet het nep-BBS, en iedereen rijdt er mee, maar ook ik heb maar een beperkt budget :D .
Motorruimte is zeker nog mooi schoon,en uitgerust met een glimmende nieuwe carburateur :thumbup: |
Quote:
Jammer dat je daar niet veel van ziet he ;) Dynamo is ook nieuw zeker. |
zoiets?
beetje vaag, maar dat krijg je met een telefoon-camera :redface: :D |
mooie jetta :thumbup:
enne die lenso bsx is naar mijn mening niks mis mee,die gaan zeker uber staan... :D |
Schroefset is zojuist besteld :D , blauwe platen zijn binnen, en een spuitbus op kleur om het frontje bij te werken :thumbup:
|
Leuke auto! Originele Nederlander?
Je mag best wat meer foto's posten hoor ;) |
auto is helaas een ingevoerde. Maar ja, eigenlijk zijn ze dat allemaal, toch :D ?
Zal zaterdag een paar fotos maken. :D Ga de blauwe platen er dan opzetten,de uitlaat moet gelast worden, en het onderste deel vh front wil ik bijwerken. :thumbup: |
zo dan, vd week schroefset binnen gekregen, en gisteren maar even gemonteerd. Moet nog wel het een en ander afstellen, want het loopt een beetje aan,met 175/70/13. Stalen velgen zitten er tijdelijk onder, totdat de lenso's binnenkomen.
|
Nice:) en ook gelijk een nieuwe uitlaat?
|
heb er wel een nieuw eindstuk aan gelast.Werk zelf bij de vw dealer, en dan hou je mooie stukjes pijp over, ivm montage van roetfilters (passat) . Deze zijn iets groter van diameter, als het originele einstuk. Verder niet veel gedaan zaterdag,de vrouw staat op "knappen",dus..... :D
|
Zo dan, vannacht een nieuwe vw liefhebber erbij gekregen! :thumbup: :D
Zijn naam is JESSE. En dat handgebaar van hem, komt omdat er een zwager van mij bijstond met een OPEL- shirt aan. :screwy: Net paar uur op de wereld, en dan al goed van slecht kunnen onderscheiden!!! :thumbup: |
gefeli!!!
|
Gefeliciteerd!
|
All times are GMT +1. The time now is 14:31. |