17inch staal met adapters naar 4x100
Omdat er toch wat anders in de schuur komt.........................en ik toch noch iets grotere ga maken op de Golf IV :thumbup:
Set bmw 17inch staal steek 5x120. In combinatie met de adapters naar 4x100 zit je op een et-waarde van 37. Heb ook een set adapters van aluminium met stalen bussen voor de bouten, die gaan van steek 5x100 naar 5x120, zijn eventueel ook los te koop voor € 200,- Het zijn adapters en boutjes van Bauke hier van het forum :) zijn stalen adapters en bouten. Wat de adapters kosten weet hopelijk iedereen wel..................anders Bauke even mailen :tongue: Voor de set wil ik € 450,- hebben. Dan heb je vier stalen velgen in 17inch met de adapters..................afgebeelde naafdoppen zijn € 50,-. Alles kan opgestuurd worden maar reken voor de velgen € 25,- per vier en de adapters € 8,- per vier natuurlijk Als er verder vragen of opmerkingen zijn hoor/lees ik het wel. |
Aub geen vragen over wat de minimumprijs is enz enz............
|
Adaptors (4x100) ook apart weg? Hoe dik zijn ze? prijs en regio?
|
20mm
€250,- Regio Winschoten |
Laatste keer up en anders maar op zolder..........................voor shittymoney gaat het niet weg.............. :shake:
|
velgen los zonder de deksels?
|
All times are GMT +1. The time now is 13:54. |