Nieuwe gepolijste alu veerpootstang Golf / Jetta 2
Nieuwe Jamex veerpootbrug voor VW Golf / Jetta 2
(wellicht ook passend op andere VW's) Gepolijst aluminium Nieuw in de verpakking - Goede pasvorm - Mooie look - Optimale wegligging Nu 40,= euro! Heb ook nog wat universele veerpootstangen (diverse lengtes) voor achter |
Up
|
Quote:
Zie hierboven |
Up
|
Weggeefprijs: 40 euro
|
Ligt nog steeds in de weg :shake:
PM me maar bij interesse! |
De bovenste veerpootbrug op de foto is voor de voorzijde van een Golf/Jetta MK2, die daar onder is een universele veerpootbrug voor achter.
|
Up
|
Past deze ook op een Golf 2 met NZ motor?
Is de achterste veerpootbrug hierbij of moet deze appart aangekocht worden? Kan deze worden opgestuurt naar België en hoeveel verzendkosten komen hier dan bij? |
Quote:
Past op een Golf 2. Motortype lijkt me irrelevant. Heb wat achterste veerpoten (verschillende lengtes), deze zijn los te koop. Opsturen is geen probleem. Verzendkosten naar België zullen zo rond de 15 euro liggen. |
Ik heb interesse...maar kan zaterdag op z'n vroegst komen.
Is montage ook mogelijk? |
Quote:
Je hebt een PM. |
is deze er nog?
|
Als Madison en Levis m niet nemen wil ik de voorste veerpootbrug wel overnemen.
groeten Ferry |
Levis & Ferryfast, de veerpootbrug heb ik nog. Met een beetje geluk heb ik er nog 2 liggen. Heb namelijk destijds een partijtje gekocht.
|
Heb je nog zo'n universele voor achterin? Groet yoery
|
Quote:
Ik heb er inderdaad nog 2 liggen. Quote:
Ik heb er nog een aantal universele voor achterin liggen. |
Up ^^
|
ff up...
Heb je nog steeds een exemplaar? wat kost het verzenden van zo'n veerpootbrug binnen Nederland? off-topic @ Madison: en, zit er bij jou nu ook één op? ...ik heb het iig niet gezien in je topic... :D |
Quote:
Ik heb er nog steeds 2 liggen. Versturen binnen Nederland zou normaliter 6,75 zijn, maar gezien de lengte wordt het volgens mij 12,20. Maar is evt. ook op te halen in Rotterdam. Liggen op dit moment in regio Doetinchem (GLD). |
All times are GMT +1. The time now is 05:40. |