![]() |
Relai's/nummers ABS relai's! (Rembekrachteging werkt niet)
Beste vw rijders
Daarstrax zo onder het rijden ineens, viel me rembekrachteging weg, en nu draaid de ABS pomp owk niet meer. Iemand van jullie bekend met het prob? Wie weet zo de nummers van de Relais van t systeeem toevallig, da ken k dr ff naar gaan zoeken! Tnx alvast! |
t zijn er 2 maar welke weet ik niet meer,heb je niet de rembekrachtiger kapot,of een lekke remcilinder achter...
|
Nou het was echt zo ineens, en nu hoor ik de pomp owk niet meer draaien... Duzz dat lijkt me al niet goed :(
|
De stekker van het regelapparaat niet los geschoten???
|
Nou volgens mij niet, k heb maar ff heel snel gekeken onderweg, en daarna em zo in de garage gezet (Me bui was al een beetje verklooit door een andere auto :S)
Zekering was iig wel heel, vandaar dat ik naar een relai maar is wou gaan kijken... |
2 relais boven op je zekeringkast incl. de zekeringen. Relais nummers 78 , 79
|
Ron, vriend!
Jou wou ik nog gaan bellen eig, maar dacht zal t ff zo proberen :P Hoest die eig met je ??? Moet/zou nog steeds langs komen :redface: Gaat nog gebeuren hoor ;) |
En het werkt weer :D
Alleen nu ist weer slecht :( Duzz laten we em maar lekker in de garage staan ;) |
aha, en waar zat t hem nou in dan
gr ron |
Quote:
Misschien wel makkelijk om te vertellen wat het was :confused: |
Zekering :D
Ma k kon dat relai met zekering niet zien zo, die lag helemaal omhoog ;) Vandaar, en dr zit 1 zekering in de kast zelf voor de ABS en achterwisser gecombineerd meen ik, die was heel. Waarschijnlijk ist me eigen fout geweest, aangezien k de motor enz afgespoten heb, na het vervangen van een watermondje, duzz om al die roze koelvloeistof weg te spoelen. Anyway, t werkt weer gelukkig :D |
All times are GMT +1. The time now is 04:29. |