Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Car CafĂ© (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=52)
-   -   Unique performance veiling (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=40795)

Tjaap 20-03-2008 23:38

Unique performance veiling

de meesten zullen de hele heisa rond-om Unique wel hebben meegekregen.
Zwendel met chassisnummers en zelfs autodiefstal hebben deze lieveling van de tuner wereld afgelopen november de das omgedaan.
Carol Shelby en Chip Foose trokken snel hun handen er vanaf en dus rest ons alleen de foto's nog.....

alhoewel...

Iedereen kan vanaf morgen intekenen op zijn eigen stukje Unique..
En met zo'n lage dollar.......... :wow: :D

http://www.maxanet.com/cgi-bin...osen/

Everything must go...

M.I.V.W 21-03-2008 17:28

Je gaat dit niet menen,ik wist hier niks van,erg jammer allemaal.

Erik 21-03-2008 17:37

Quote:
Originally Posted by Tjaap
de meesten zullen de hele heisa rond-om Unique wel hebben meegekregen.
Nee, de naam zegt me wel wat maar kan het even niet plaatsen.

M.I.V.W 21-03-2008 18:21

Ik vondt dit nog op het net,

verhaal van voormalig en te pakken genomen employee van unique performance

Ik werkte voor 1 jaar bij Unique Performance en was opgewonden door het idee dat ze me hadden aangenomen om er te werken na het lezen van de verhalen in de diverse autobladen en de aflevering van rides op tv , werken aan Shelby en Foose cars was voor mij een droombaan. maar die droom viel snel in duigen toen ik zag hoe ze de auto's in elkaar zetten . de hoeveelheid plamuur en fiberglas die ze gebruikten waren ongeloofelijk , de passing van de bodykit en de afwerking ervan waren om te huilen , de scheve strepen en de remleidingen door de deurposten water gebaseerde undercoat, liet me sprakeloos . maar ik was gefocust om de kwaliteit te verbeteren, de clowns die ze er hadden als supervisers waren net zo bekent met auto's als degene die de plamuur kwam bezorgen , het hogere management wist minder over het bouwen van auto's dan de secretaresse . het was allemaal show and hype, een constante stroom van tours, sponsors' stickers op de muur. checks die te laat de deur uitgingen terwijl er te weinig geld op de bank stond om ze te innen , het hele bedrijf gewoon voor een paar dagen tot een hele week dicht, de bedrijfsleider vloekend en tierend op zijn personeel zonder echte reden , het was een complete bende . waneer we dan toch een auto bouwden moest dit meestal binnen 4 a 5 dagen wat voor nog meer problemen en slecht afgewerkte auto's zorgden . auto's moesten 2 a 3 keer worden overgespoten voordat ze werden afgeleverd de eerste keer omdat er stukjes uitbraken tijdens het in elkaar zetten en de plamuur scheuren weg te werken , daarna nog een keer als ze terugkwamen vanwege mechaniese problemen die auto's werden dan gespoten en schoongemaakt weer doorverkocht als zijnde nieuwe auto's . de goede getalenteerde werknemers die ze hadden konden in hun vrije tijd en in hun eigen garage waarschijnlijk betere auto's bouwen . je word waarschijnlijk nooit rijk van het bouwen van auto's dus probeer dit dus ook niet te combineren . buiten de klanten die vooruit voor hun auto's hebben betaald , wij als voormalige werknemers wachten nog steeds op ons loon voor de gewerkte uren en de 401duizend die bij onze eerdere betalingen werden ingehouden (waarschijnlijk dacht hij dat hij dat geld ook mocht houden ). do nooit geen zaken met Doug Hasty, en als je hem weet te vinden laat ons dat dan even weten zodat we hem nog even met een bezoekje kunnen vereren voor hij de gevangenis ingaat als ie daar al niet inzit .

a.busser 21-03-2008 18:21

Ik was ook redelijk verbaasd toen ik het hoorde.

Samurai 21-03-2008 20:51

Ik ben niet verbaasd sorry, ik heb weleens een auto van ze gezien.
En de tranen sprongen mij ook in de ogen, echt verschrikkelijk!

En ach je kon het ook wel zien op in van de afleveringen van rides, hoe ze die auto's verprutsten!!!
Luchthapper die erop werden gekit, en vaag werden geplamuurd etc etc etc.

M.I.V.W 21-03-2008 23:41

Achteraf kijk je de koe in zijn kont..............
Ik heb ze niet vaak gezien op tv maar op de sema 2 jaar geleden stonden een paar auto's en ik kon daar niet snel wat aan ontdekken,ze zullen wel zo slim zijn geweest om daar de nette auto's te showen.
Ik zeg maar zo,op een eerlijke manier valt er in de auto wereld niks te verdienen;)
Belasting technish gezien dan:)

jettaracing 22-03-2008 00:09

Quote:
Originally Posted by M.I.V.W
Ik zeg maar zo,op een eerlijke manier valt er in de auto wereld niks te verdienen;)

Hoe doen jullie het dan ?
Ik hoop dan wel op een goede manier toch! ;)

Alberto 22-03-2008 08:54

Quote:
Ik zeg maar zo,op een eerlijke manier valt er in de auto wereld niks te verdienen;)edit Belasting technish gezien dan :)

raare opmerking Emiel :eek:

oooo :D :D

Misha 22-03-2008 10:05

en dat was het einde van mivw :tongue:

JettaPowerrr 22-03-2008 10:55

MIwie? :tongue:

Neill_s 22-03-2008 11:44

Quote:

www.mivwcardesign.com ..... kan de pagina niet vinden zegt mijn browser... :rolleyes:

Grz Niels

Pedaalemmer 22-03-2008 11:52

Idd, lijkt alsof MIVW al ten onder is :D

M.I.V.W 24-03-2008 00:06

Wij zitten wel degelijk in de vreemde zaken..........................
Grapje!
Onze site ligt er inderdaad uit ivm een verhuizing en een grote update.

Niet meteen happen jongens;);););););););)

Samurai 24-03-2008 15:32

Om weer even ontopic te komen, ze gebruikten 13 gallons (geen idee hoeveel liter dat is) plamuur bij elke auto :eek: :eek: :eek:

Zie link:

http://jalopnik.com/tag/doug-hasty/

Grappig jah :tongue:

M.I.V.W 24-03-2008 16:06

Even voor de mensen die niets weten over plamuur,
Als je 1 kilo plamuur aanbrengt blijft daar maar 1/4 van op de auto zitten,de rest schuur je eraf namelijk.
Ik denk dat je dat van die 13 gallons (60 liter )af moet trekken dat is dan 15 liter,en het is geen golfje waar je het over hebt.deze auto's zijn 2 keer zo lang en breed.er zal best wel wat op gaan,en dat zag je ook in de afleveringen dus daar hoef je ook niet geheimzinnig over te doen.
Ze zijn gewoon stukgelopen op de chasis nummer handel en gestolen auto's.
En geen auto's leveren aan klanten die wel hadden betaalt.

Samurai 24-03-2008 16:11

Quote:
Even voor de mensen die niets weten over plamuur,
Als je 1 kilo plamuur aanbrengt blijft daar maar 1/4 van op de auto zitten,de rest schuur je eraf namelijk.
Ik denk dat je dat van die 13 gallons (60 liter )af moet trekken dat is dan 15 liter,en het is geen golfje waar je het over hebt.deze auto's zijn 2 keer zo lang en breed.er zal best wel wat op gaan,en dat zag je ook in de afleveringen dus daar hoef je ook niet geheimzinnig over te doen.

Maar het blijft gewoon erg veel.

Vondt het wel grappig om even hier te posten!

All times are GMT +1. The time now is 11:39.