Yesss Nieuwe daily 35i
Een passat 35i van 93 eigenlijk alles zit erop en er aan, alles electrisch: ramen, dakje en C.V.
Feuteus: |
Mooie auto!! zeker zo'n sedan ,en nog een mooie kleur ook!
Nog wel even de zijknippers verruilen voor witte ;) Veel rijplezier ermee ! |
Mooie kar! Wat voor blok? Gewoon een 1.8i??
Leuke uitrusting iig. :thumbup: JP-Style heeft volgens mij dezelfde kleur, ook een sedan, ook een mooie auto. |
Volgens de RDW inderdaad een 90 pk 1800 injectie ,die motor had ik ook in de blauwe passat .
Was een fijne motor ,en ook nog best zuinig ,ik had wel de kat eronder vandaan ,en er een open luchtfilter erop gemonteerd (komt er een leuk inlaat geluid in trouwens) |
mooi bak, zakken zal hem goed doen ;) !!
gr. Martijn |
erg mooie wagen
in een super mooie kleur veel plezier ermee :thumbup: Groeten |
Dank dank
Een openluchtfilter heb ik nog liggen, eens kijken hoe ik die er een btje fatsoenlijk op krijg. Verlagen word hem (helaas) niet omdat het de daily word en de vriendin niet tegen dat "stuiteren" kan. Optisch ga ik er nog niet teveel aan doen, eerst es uitzuigen en poetsen als het weer het toelaat en es kijken wat zoal voor dit type passat te krijgen is aan styling: bumpers,skirts, verlichting e.d. Auto kan ik pas volgende week ophalen dus moet nog ffies wachten. |
Ook al is het een daily, zeker ook ff kijken op het 35i forum ;)
Verder... precies dezelfde kleur volgens mij als de mijne. Waarschijnlijk heb je ook een design uitvoering. |
Quote:
Heb ook al ff bij de jouwe wezen kijken idd. Maar volgens mij neigt de jouwe meer iets naar het paarse toe en de mijne is echt bordeaux rood... Maar ik zal wel es opzoeken wat voor kleur dat het is... zit er bij zo'n passat ook n sticker in de kofferbak? dan kijk ik daar ff op... |
Idd, de mijne is LC3N
|
Mooi ding man!
|
mooie auto , maar wat ik me af vroeg wat betekend nu eigenlijk 35i uitvoering zeker . Zie het wel meer staan ik dacht oh wat ligt daar een dikke motor in maar dat zal het wel niet zijn .
:thumbup: :thumbup: |
Quote:
Dat is gewoon de naam van het type passat. En daarin heb je dan de onderverdeling B3 en B4. B4 is het facelift model. Net zoals 3BG het facelift model van 3B is :thumbup: |
sow, nette wagen dennis!
is de sletta verkocht, of heb je die nogsteeds? |
Sletta staat te koop, komt binnenkort iemand voor te kijken, maar gaat hoe dan ook de deur uit...
|
verstandig maat :thumbup: , en hoe staat het met de 16kleppert?
|
Quote:
Sjah nog net zo helaas of ze willen niet of ze kunnen het niet met die fizz en de schema's die erbij zitten... @Wytze zou jij het es willen/kunnen proberen? je hebt toen ook al zo'n apparaat in een jetta geknupt... Hoeft uiteraard ook niet voor niks te gebeuren... |
Het laatste nieuws!!!
En ja hoor JP's 35i heeft een 2ling broertje in het hoge noorden! :mrgreen:
|
Even nieuwe foto's gemaakt
|
Nou het volgend probleempje dient zich aan heur..
M'n teller heeft kuren, soms laat ie geen temp zien en de benzinemeter geeft aan dat ie leeg is...geef k n mep op de teller dan geeft ie doodleuk weer de normale stand aan. Wat te doen? Verders is de 1 na achterste demper lek, zijn hier "open" dempers voor voor n btje meer sound? En ik heb nog een pakking ontdekt rechtsvoor op m'n blok, voor de koelvloeistof die lekt. is dit een zwak punt bij een ABS of zal het gewoon ouderdom zijn? |
All times are GMT +1. The time now is 21:44. |