Polo On Porsche
Zo ook even mijn auto's hier maar is neerzetten.
Begon allemaal met deze rode polo 2 coupe. eerst met bbs jes met 165 50 16 eromheen. toen met rh cup 14'' 7 en 8j verkocht omdat ik toch een wat jongere auto wou. Dat werdt deze 6n en hier gaat dit topic ook over. Is dus een polo 6n milestone zo was ie. zo is hij nu Green filtertje gemonteerd Op de midwintermeeting. |
Ziet er gaaf uit hoor! :cool:
|
Ziet er goed uit...maar waarom zoveel gaten in die adapters?4x100 naar 5x130 snap ik...maar 4x100 naar 10x130?:D
|
zijn een keer opnieuw geboord.
nieuwe draad is nu goed. |
Heel mooie die velgen, mooi strak polotje!
|
heb ook nog wel wat plannetjes:
keer 6n2 achterlichten remklauwtjes rood maken gekleurde porsche emblemen slotloze klinken. evt schroefsetje of 2 schroefvoorpoten om echt laag te gaan. en daarna is die wel af, komt er waarschijnlijk een audi cabrio! |
Ik zou gelijk een schroefsetje aanschaffen, kan je gaan en staan waar je wilt.
Je coupe zag er ook goed uit;), zeker met die BBSen. |
trouwens wat gegevens over de 6n:
Model: Polo 6n 1.6 milestone 1997 Verlaging: Weitec ultra sport gt 60-60 Velgen: Porsche 993 7j et 55 en 8j et 70. H&R 25mm adapters Banden: Toyo Proxess T1R Overig FK gril zonder embleem, centraal op afstand, Green open filter Oude polo was idd ook wel gaaf met compleet g40 interieur enzo erin. |
Leuke auto! Maar vond persoonlijk toch je oude 'ride' wat meer hebben :redface:
|
Quote:
supervet!! |
oude coupe stond laats nog op marktplaats, blijft leuk
|
Leuk spul hoor! Vooral die 86c, volgens mij is die hier ook al op het forum voorbij gekomen met z'n eigenaar.
|
ja das denk mijn oude topic nog, heb de oude toen ook al gepost.
maar genoeg over de oude, dit gaat over de 6n. |
Ik heb die Porsche wielen op mn Golf zitten. Achter zijn ze bij mij 9J...supermooie wielen...staan ook leuk onder de Polo.
Gr. Maurice |
@GEENGTI
als je foto hebt van je golf zou je die wille pmen? zal is keer goede fotos maken in de zon komt de kleur van de auto beter uit. |
Zal thuis eens kijken, moet ik ff mn W'see foto's zoeken. O ja ik heb ze lakzwart laten poedercoaten.
Gr. Maurice |
nice kerel, erg nice!
het is al een nette ride om te zien, en die wielen staan hem goed :thumbup: kan je straks mee buikschuiven als je schroefset hebt :D ciao!! Maykel |
die 86c is een gaaf wagentje zeg, jammer dat je die hebt weg gedaan!
|
mooie polo, zal eens in wageningen opletten of ik je zie rijden
|
All times are GMT +1. The time now is 08:44. |