Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Ideeen en opmerkingen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Up!? (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=40187)

Bartarie 02-03-2008 21:32

Up!?

Hallo na een tijdje op het forum te kijken hiero lees ik overal:
UP!
en een UP!
SCHOP! UP!
UPJE!

ik weet niet wat het betekend en iedereen doet het maar na :screwy: ik vind het "debiel" totdat ik mischien weet wat ze bedoelen... nederlandse taal is te moeilijk denk ik ofzo zal wel aan mij liggen wie kan het mij uitleggen? mvg barrie

Edition-Blue 02-03-2008 21:34

Gewoon je topic weer effe onder de aandacht te brengen !

evilnyntje 02-03-2008 21:35

up als omhoog, om het topic omhoog te zetten, iedereen doet het en vnl in de verkoop en gezocht topics.

Bartarie 02-03-2008 21:36

ooh gewoon even BOE! roepen? sjonge jonge wat moeilijk iemand die het niet interesseert opend het toch niet en anders doe je toch even niemand? echt niet? das veeeel minder ingewikkeld!

Tjaap 02-03-2008 21:38

bij een nieuwe post komt je topic weer bovenaan de lijst te staan. vandaar de up-jes.
Je zal het vooral zien bij verkooptopics. bij gewone topics staat het gewoon raar en heeft het ook geen zin.
De regel voor verkooptopics is maximaal 1 up per dag, maar van mij mag dat naar 2 dagen. Je word idd helemaal doodgegooid met elke dag dezelfde ads bovenaan die nooit verkopen.

JettaPowerrr 02-03-2008 21:38

Up als in Omhoog. Kortom, omhoog in de "New Posts" lijst, en in het betreffende onderdeel van het forum.
Niks raars aan, hoor.

Over Nederlandse taal gesproken... Wel eens van hoofdletters en comma's gehoord?
Oh, en afkorten is ook geen goed Nederlands. ;)

Met vriendelijke groet,

Ed

ps: Ik pleeg zelf ook te Uppen en afk. te gebruiken, maar als iemand commentaar geeft over het Nederlandse taal-gebruik, dan stel ik voor, dat die persoon dan wel even het goede voorbeeld geeft. :thumbup:

Erik 02-03-2008 21:39

Jij bent zeker nieuw... ;)

Rinus66 02-03-2008 21:43

Quote:
Originally Posted by JettaPowerrr
Up als in Omhoog. Kortom, omhoog in de "New Posts" lijst, en in het betreffende onderdeel van het forum.
Niks raars aan, hoor.

Over Nederlandse taal gesproken... Wel eens van hoofdletters en comma's gehoord?

Met vriendelijke groet,

Ed

ps: Ik pleeg zelf ook te Uppen en afk. te gebruiken, maar als iemand commentaar geeft over het Nederlandse taal-gebruik, dan stel ik voor, dat die persoon dan wel even het goede voorbeeld geeft. :thumbup:

comma's? :screwy:

Zeend 02-03-2008 21:46

Quote:
Originally Posted by Rinus66
comma's?

Volgens mij zijn dat inderdaad flessen Comma :tongue:
Top-olie :cool:

Jens

Bartarie 02-03-2008 21:47

nederlandse taal zijn alleen maar woordjes in de juiste volgorde puntjes en commas heb je niet nodig in de techniek ik heb het nog NOOIT nodig gehad hoor... kan me prima redden

JettaPowerrr 02-03-2008 21:52

Idd, en up is ook alleen maar een woordje, dus ik vraag me af waar je je druk over maakt.
Maar met punten en comma's leest wel een stuk makkelijker, dan dat achter elkaar door gebrabbel.
En in de techniek heb je toch geen NL in schrift nodig? Alleen een goed uitgeruste werkplaats. :D

Arne 02-03-2008 22:00

Quote:
Originally Posted by Bartarie
nederlandse taal zijn alleen maar woordjes in de juiste volgorde puntjes en commas heb je niet nodig in de techniek ik heb het nog NOOIT nodig gehad hoor... kan me prima redden

Toch zou het fijn zijn als je rekening houdt met anderen, je posts zijn pas te begrijpen na 3 keer opnieuw lezen.

Mister Cool 02-03-2008 23:37

Quote:
Originally Posted by Bartarie
Nederlandse taal is alleen maar woordjes in de juiste volgorde zetten. Puntjes en comma's heb je niet nodig in de techniek. Ik heb het nog NOOIT nodig gehad hoor... Kan me prima redden, maar misschien is het voor anderen wel een stuk fijner lezen inderdaad.

:screwy:

Bij betalingen reken je ook nooit achter de comma? :D

Arnaud 03-03-2008 17:29

Ik meende dat je niks had over gehouden aan die klap met die Derby. :D

steven16v 03-03-2008 17:45

Quote:
Originally Posted by JettaPowerrr
Niks raars aan, hoor.

Met vriendelijke groet,

Ed

Het bovenstaande is ook niet allemaal in correct nederlandse zinsbouw hoor.

Maar ik begrijp je punt.

carbreaker de autosloper 03-03-2008 17:51

jullie zijn nie goeie prima ...................uut wezep atjoo

JettaPowerrr 03-03-2008 17:52

@ steven16v: Dan zou ik graag van je vernemen, wat er mis mee is. :thumbup: Ik leer nog steeds graag van mijn fouten. :)
En dat mijn punt duidelijk is, is ook het belangrijkste. Ik klaag immers ook niet (al te veel :D) over het taal-gebruik hier op het forum. Of het moet al overdreven gebruik van sms- en MSN-taal zijn! Dat is wel buitengewoon storend. Maar verder, iedereen maakt fouten. ;)

mk2 stoo 03-03-2008 17:54

:rolleyes: zo, daar gaan we weer :D :D

JettaPowerrr 03-03-2008 17:55

Gezellig toch! :D

mk2 stoo 03-03-2008 17:56

Ik lach me kapot iedere keer, ja :D :D

All times are GMT +1. The time now is 03:30.