Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Algemeen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   is er vraag naar lambostyle deuren? (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=4016)

gtipower 24-07-2004 19:06

is er vraag naar lambostyle deuren?

hey iedereen ik heb een vraagje is er vraag naar lambo style deuren?

laat het horen

Lennart 24-07-2004 19:07

oeh! :eek: das die triple turbo!

Marcski 24-07-2004 20:42

Hoezo vraag naar? Kan je het goedkoop leveren dan?

Erik M 25-07-2004 03:19

Kan het ook op een cabrio?

Best wel cool eigenlijk!

Golfzilla 25-07-2004 10:58

ja als het goedkoop kan wel :D, maar als je die prijzen op die originele site zag, dan werd je er niet vrolijk van. iets van 1500 euro geloof ik.

Cabby 82 TDi 25-07-2004 11:18

Idd, waanzinnig duur.

gtipower 25-07-2004 11:34

op korte termijn ga ik ze ontwerpen en idd op http://www.lambostyledoors.de/index.html is het duur 1500 euri ik ga ze
natuurlijk niet zo duur verkopen ze zijn daar zo duur omdat ze auto's
inkopen er lambo deuren opzetten en weer verkopen bij mij kom je gewoon langs
en maak ik ze op maat voor de auto en als je de eerste met die auto/type bij mij bent
krijg je korting zodat ik de mal heb

maar ik ga eerst op mijn golf 3 lambo deuren zetten zodat ik weet hoe het moet
want ik kan wel schanieren gaan kopen van 1500 het stuk en dan namaken maar
dan worden de schanieren ook weer duurder voor jullie en dat is niet de bedoeling
ik had zelf een prijs in gedachte van 250 tot 350 euro verschilt per auto/type ex inbouw

maar binnenkort ga ik begginen en als alles goed gaat en een beetje loopt ga ik
ook de suceside deur ontwerpen zodat je bijvoorbeeld bij een 5 deurs auto de voorste
met lambo deuren uitrust en de achterste met de suceside of mischien wel met 4 lambo deuren maar de toekomst zal uitwijzen en jullie horen van mij

bobby-digital 25-07-2004 16:28

dat zijn betere prijzen, hou me maar op de hoogte

evilnyntje 25-07-2004 16:47

Quote:
Originally Posted by gtipower
op korte termijn ga ik ze ontwerpen en idd op http://www.lambostyledoors.de/index.html is het duur 1500 euri ik ga ze
natuurlijk niet zo duur verkopen ze zijn daar zo duur omdat ze auto's
inkopen er lambo deuren opzetten en weer verkopen bij mij kom je gewoon langs
en maak ik ze op maat voor de auto en als je de eerste met die auto/type bij mij bent
krijg je korting zodat ik de mal heb

maar ik ga eerst op mijn golf 3 lambo deuren zetten zodat ik weet hoe het moet
want ik kan wel schanieren gaan kopen van 1500 het stuk en dan namaken maar
dan worden de schanieren ook weer duurder voor jullie en dat is niet de bedoeling
ik had zelf een prijs in gedachte van 250 tot 350 euro verschilt per auto/type ex inbouw

maar binnenkort ga ik begginen en als alles goed gaat en een beetje loopt ga ik
ook de suceside deur ontwerpen zodat je bijvoorbeeld bij een 5 deurs auto de voorste
met lambo deuren uitrust en de achterste met de suceside of mischien wel met 4 lambo deuren maar de toekomst zal uitwijzen en jullie horen van mij

Ik wil wel suicide doors voor mijn passat!

gtipower 25-07-2004 17:44

hey nog meer mensen ik wist niet dat dit zon publiekstrekker zou worden maar dit is alleen maar goed ik denk er namelijk over om meer dingen na te maken en voor een redelijkere prijs de deur uit te doen ik heb ook weer wat bedacht om van die speciale kofferklep schanieren te maken dat de klep gewoon horizontaal blijft ook wel cool dacht ik

nogmaals jullie horen van mij

Gert 25-07-2004 19:50

suwerciede dors zij welkom :D

Pedaalemmer 25-07-2004 20:07

mag je dat zomaar namaken en doorverkopen?

gtipower 25-07-2004 20:39

who cares ik niet in ieder geval ik bedenk het zelf ik koop geen schanier van hun en maak het na maar ik mag het eigenlijk niet verkopen omdat ik geen bedrijf heb ik sta niet ingeschreven bij kamer van koop handel en betaal er geen belasting over dus ja het is iligaal maar ja je moet wat tegewoordig

Golfzilla 25-07-2004 21:20

heb ook wel interesse in lambodeuren en suwercide ;) hou me maar op de hoogte!!

gtipower 25-07-2004 21:35

update regelmatig maar verwacht niet dat ze er volgende week al zijn moet eerst ook nog ontwerpen en testen moet natuurlijk ook degelijk zijn

teknix 25-07-2004 21:41

Ik w8 het rustig af GTIPOWER,zodra je een proefsetje hebt laat het me maar weten.

Matheo 25-07-2004 21:45

je zit toch ook met de stevigheid van het chassis? bij lambo's dan. heb ooit gehoord dat bij die foliatec passat (met lambo deuren) het dak een keer was ingezakt toen ze voor het eerst die deuren open deden.
veel succes ermee in ieder geval! ben benieuwd, is wel interesant dit.

Tjaap 25-07-2004 23:24

dat is niet aan de orde bij deze, omdat er helemaal niks veranderd aan de structuur van de auto.
het is enkel de deuren er anders inhangen door de scharnieren te vervangen....

gtipower 26-07-2004 08:33

Quote:
Originally Posted by Tjaap
dat is niet aan de orde bij deze, omdat er helemaal niks veranderd aan de structuur van de auto.
het is enkel de deuren er anders inhangen door de scharnieren te vervangen....

dat klopt je deuren helpen alleen bij een aanrijding maar dan zitten ze dus dicht en bij de lambo schanieren ook voor het struktuur van het dak heeft het niks mee te maken misschien als je op je dak terecht komt maar dan zit de deur ook dicht hoop ik
en anders maar niet (geintje)

tot later

Sjon 26-07-2004 08:35

Nog een linkje
Onder 't knopje "Bonus" staat ook nog iets over Suicide doors

All times are GMT +1. The time now is 22:44.