is er vraag naar lambostyle deuren?
hey iedereen ik heb een vraagje is er vraag naar lambo style deuren?
laat het horen |
oeh! :eek: das die triple turbo!
|
Hoezo vraag naar? Kan je het goedkoop leveren dan?
|
Kan het ook op een cabrio?
Best wel cool eigenlijk! |
ja als het goedkoop kan wel :D, maar als je die prijzen op die originele site zag, dan werd je er niet vrolijk van. iets van 1500 euro geloof ik.
|
Idd, waanzinnig duur.
|
op korte termijn ga ik ze ontwerpen en idd op http://www.lambostyledoors.de/index.html is het duur 1500 euri ik ga ze
natuurlijk niet zo duur verkopen ze zijn daar zo duur omdat ze auto's inkopen er lambo deuren opzetten en weer verkopen bij mij kom je gewoon langs en maak ik ze op maat voor de auto en als je de eerste met die auto/type bij mij bent krijg je korting zodat ik de mal heb maar ik ga eerst op mijn golf 3 lambo deuren zetten zodat ik weet hoe het moet want ik kan wel schanieren gaan kopen van 1500 het stuk en dan namaken maar dan worden de schanieren ook weer duurder voor jullie en dat is niet de bedoeling ik had zelf een prijs in gedachte van 250 tot 350 euro verschilt per auto/type ex inbouw maar binnenkort ga ik begginen en als alles goed gaat en een beetje loopt ga ik ook de suceside deur ontwerpen zodat je bijvoorbeeld bij een 5 deurs auto de voorste met lambo deuren uitrust en de achterste met de suceside of mischien wel met 4 lambo deuren maar de toekomst zal uitwijzen en jullie horen van mij |
dat zijn betere prijzen, hou me maar op de hoogte
|
Quote:
Ik wil wel suicide doors voor mijn passat! |
hey nog meer mensen ik wist niet dat dit zon publiekstrekker zou worden maar dit is alleen maar goed ik denk er namelijk over om meer dingen na te maken en voor een redelijkere prijs de deur uit te doen ik heb ook weer wat bedacht om van die speciale kofferklep schanieren te maken dat de klep gewoon horizontaal blijft ook wel cool dacht ik
nogmaals jullie horen van mij |
suwerciede dors zij welkom :D
|
mag je dat zomaar namaken en doorverkopen?
|
who cares ik niet in ieder geval ik bedenk het zelf ik koop geen schanier van hun en maak het na maar ik mag het eigenlijk niet verkopen omdat ik geen bedrijf heb ik sta niet ingeschreven bij kamer van koop handel en betaal er geen belasting over dus ja het is iligaal maar ja je moet wat tegewoordig
|
heb ook wel interesse in lambodeuren en suwercide ;) hou me maar op de hoogte!!
|
update regelmatig maar verwacht niet dat ze er volgende week al zijn moet eerst ook nog ontwerpen en testen moet natuurlijk ook degelijk zijn
|
Ik w8 het rustig af GTIPOWER,zodra je een proefsetje hebt laat het me maar weten.
|
je zit toch ook met de stevigheid van het chassis? bij lambo's dan. heb ooit gehoord dat bij die foliatec passat (met lambo deuren) het dak een keer was ingezakt toen ze voor het eerst die deuren open deden.
veel succes ermee in ieder geval! ben benieuwd, is wel interesant dit. |
dat is niet aan de orde bij deze, omdat er helemaal niks veranderd aan de structuur van de auto.
het is enkel de deuren er anders inhangen door de scharnieren te vervangen.... |
Quote:
dat klopt je deuren helpen alleen bij een aanrijding maar dan zitten ze dus dicht en bij de lambo schanieren ook voor het struktuur van het dak heeft het niks mee te maken misschien als je op je dak terecht komt maar dan zit de deur ook dicht hoop ik en anders maar niet (geintje) tot later |
|
All times are GMT +1. The time now is 22:44. |