![]() |
Gezocht:Golf3 GTI16v/VR6 perfecte staat rond 6500euro
Hierbij ben ik op zoek naar een perfecte Golf 3
-GTI 2.0 16v (ABF) -VR6 Reden is dat ik mijn nieuwe type CADDY ABT niet meer prive/zakelijk wil rijden en deze alleen maar wil gebruiken voor het werk. Vandaar op zoek dus naar een Benzine auto voor erbij prive..... Zodra ik mijn eigen oude CADDY 2 202.7PK - 463N/M heb verkocht zal ik zo snel mogelijk een auto erbij willen hebben.. Eventueel inruil Caddy bespreekbaar!! Helaas was het niet meer mogelijk om mijn oude Golf 3 16v die ik laatst net verkocht heb weer terug te kopen,die wel helemaal aan mijn wensen voldeed,maar de situatie toen anders lag. Deze auto moet echt helemaal perfect zijn zonder: -Schade -Roest -Krassen Moet een nette auto zijn met niet al te veel km-stand niet richting de 200.000km Ben zelf niet weg van allemaal toeters en bellen en moet origineel zijn of clean.... Velgen zijn niet noodzakelijk omdat ik nog eigen set ARTEC S-1 edition velgen heb liggen in 16inch die ik er graag onder wil hebben. Wie kan mij helpen bij het zoeken van een serieuse nette auto rond de 6500 euro +/- Alvast bedankt, Henk Wassenaar |
nog op zoek?
miss dat ik iets voor je heb |
heb al een super wagen gekocht....
originele nieuwstaat schowroom/dealer gekocht met 59.000 km op teller!!!! Bedankt voor je aanbod!!!! |
All times are GMT +1. The time now is 11:04. |