mijn 1972 fastback
--
|
Heeee, hij ziet er heeeeel tof uit.
en sneller in een typ3 dan verwacht. Heel veel cruissss plezier deze zomer.(als de zon nog eens gaat schijnen want vandaag is het hier weer hopeloos.) |
Quote:
Zevenhuizen was TOP !! Schitterend weer gehad :) Maar die fastback is helemaal goed ! als ik ff tijd heb zal ik je toevoegen aan de friendsridez op volksaddiction.nl ;) Veel rijplezier, binnenkort ff een fotoshootje van de 2 FB's samen ? Misschien op de ACN ? |
Ziet er gaaf uit hoor, onwijs veel plezier ermee! Meenemen op de ACN, wil hem wel even bewonderen natuurlijk!
|
Quote:
Die van Miss G rijd nog niet hoor! Ze moet nog even gedult hebben :o Haartjes opgestoken, bloemetjes rok........net the seventies! Leuke foto! |
Als je de foto bewerkt, waan je je in de 70er jaren!
|
Quote:
|
Wijs man (sorry 'vrouw' bedoel ik ;))! Nu mijn Miss. M (om even in stijl door te gaan) ook even over gaan halen om een type 3 te gaan rijden... dit lukt mij allen nog niet echt :( ...komt nog wel (ooit :D)
|
Quote:
rustig aan ... misschien kan ze dadelijk deze (van mijn Miss L.) weer overnemen ... ;) |
komt die al weer zo snel in de verkoop dan.... variant is toch nog lang niet zover....?
|
Leuk!! Goed kleurtje, ook :cool:
|
Miss L. Ik heb hem in Photoshop aangepast. Ziet er leuk uit zo, toch? Groetjes Danielle
|
Update
Vanmorgen de type3 bij de APK neergezet,en rondt de middag belden ze alweer ... maw,hij is weer goedgekeurd !!! :D Enige wat moest gebeuren was dat de handrem gesteld moest worden,en dat de voorste remklauwen (de buitenste remzuigerstjes) gangbaar gemaakt moesten worden. Kan Miss L. er weer legaal mee de weg op !! |
BETER !!!
Is ook gewoon een rijdend karretje ! Jammer dat ie niet op de ACN is, dan maken we er in september wel een typIII special van.....VR heeft er ook nog wel een paar staan :) |
Precies !!
Edward heeft een erg strakke 1969 ponton gekocht ... als hij hem tegen die tijd nog heeft tenminste, want hij wil hem alweer de deur uitdoen hoorde ik ... :( (hij is te mooi,en te goed !!) |
Quote:
As. dinsdag een SpijlSpecial en dan in september een TIII special... leuk! :biggrin: |
October dan een type14/type34 special ??
|
Klopt !
7500,- eurie, maar dan heb je wel een NIEUWSTAAT ponton tering wat een vette bak, gisteren ff bij staan kijken ! Wel jammer dat het een spaarmodel is, dus zonder chroom enzo Maar wel met een dakkie, en org. 59.000 kms erop Paul rijdt er nu mee, maar hij is te koop. Miran was gisteren met de FB naar het werk en kwam m op de terugweg tegen ;) |
Quote:
PSIES !!! Zet maar op de site erbij, proberen er een typIII meeting van te maken :) Quote:
Daar zijn er te weinig van denk ik :( |
Ja,het viel Edward geloof ik een beetje "tegen" dattie ponton zo mooi,goed en hard was ...
Voor hem dus geen eer meer aan te behalen,want toen ik er was,duwde hij net de vorige eigenaar de vrijwarring in z'n handen ... tezamen met de nodige $$$'s denk ik ;) (Die "gek" -Edward dus- wilde hem gaan overspuiten,terwijl hij nog in z'n eerste lak staat !!!) Dat schuifdakkie is super !! ... is in z'n geheel een erg mooie auto ... kijk maar eens in de deurpost, daar zit een sticker met als datum 1985 met een kmstand erop van 55000 ... nu,19 jaar later dus, staat er 59000 op de teller !!! Das dus 4000 km in 19 jaar tijd !!! (das iets meer dan 200 km per jaar ....) |
All times are GMT +1. The time now is 21:05. |