Bevestiging Carterpan beschermer
Ik wil zelf een carter beschermer maken.
Nu is mijn vraag waar wordt deze bevestigd. Het moet om een carter van een 1.5 jb motor komen. bij voorbaat dank Auke |
Aan de hand van dit plaatje kunnen op maken hoe het moet
http://www.volksforum.com/albums/fi.../carterding.JPG |
Heb m onder mn auto zitten.
Zo als ie nu op de foto staat sloot ie niet strak aan met t carter en was te laag op een vlak stuk weg slechts 2 cm van de grond na een week was daar de lol van af en heb m aangepast ben diezelfde dag nog een parkeergarage in groningen geweest heeft daar al zn nut bewezen :D Zit nu strak langs t carter dus de auto is nauwlijks lager. Gemaakt van 3mm plaat staal daarna 5 lagen primer er op om te beschermen tegen roest (op de plaatsen waar ie niet schuurt) |
Heel netjes gemaakt. :thumbup:
René (Tiefleger) |
En hoe heb je hem nu bevestigd?
|
dmv 3 bouten 1 voor en 2 achterop het blok naar mijn idee is dat ook de manier waarop een originele bevestigd wordt
|
hmm, zo wordt je carter niet echt meer door de lucht gekoeld.. Idee van de originele is ook dat er nog veel ruimte tussen de spijlen zit.
Deze beschermplaat werkt ook als isolator. De warme straling vanaf je carterpan wordt teruggekaatst naar het carter ipv dat het vrijuit kan. Maar wel heel netjes gedaan qua constructie! Als je een standaard motor hebt zal het qua koeling misschien niet eens zo veel kwaad kunnen. |
Heb ik ook aan zitten te denken maar tot nog toe nix van gemerkt.
Is gewoon een origineel 1.5jb motorblok. |
anders wat gaatjes boren. is dat ook opgelost ;)
maar kun je mij ook zo een maken? |
hey das best vet cool gemaakt :P
ik heb er nu een plaatje traanplaat onderhangen. Die is al weer aan vervanging toe.. Gaten en schaven zitten door de drempels kuilen hobbels er al weer in. hebbie de maten enzo?? las ik er zelf ffe 1 in mekaar :P:P:P |
ik heb np een orginele liggen die gebruikten ze toen bij taxi enz en die zit daar ook vast dus dat kan mooi die is idd los en staat erg ver van het carter af onder een verlaagde auto is die van mij geen optie
|
All times are GMT +1. The time now is 20:05. |