Orgineel Hollandse GTI 16V
Na de G60 en jetta en even een vr6 te hebben gehad, toch maar weer een golf II gehaald. Na lang zoeken een geheel orginele hollandse GTI 16v.
Alleen zit er een spagetti spruitstuk op en geen kat , en een supersprintmiddendemper. Heb ondertusseneen schroefset eronder gezet, waarvan de foto's nog volgen..maar voorruit foto's!! [IMG] [/IMG] |
mooie mk2, en voor z'n leeftijd genomen zeker, veel plezier ermee :thumbup:
|
Wat een wijs ding....!!!!
Helemaal mijn smaak. Gr Lars |
Bedankt voor de leuke reacties, zal van het weekend de foto's dr opzetten zoals die nu laag dr bij staat..
|
hee mooi ding bar...met de eigenaar heb ik ook nog contact gehad toen ik een gti zocht..
|
Mooie originele Golf!
|
erg mooi
|
Mooi ding! Velgen staan ook goed!!
|
hey,deze komt me erg bekent voor.
kan er alleen niet opkomen van waar. heel veel plezier ermee en veilige km's toegewenst. |
zeer dikke 16V, plat gooien en dat is af ;)
|
Geen kat, als in: Het is een PL?
Mooie kar in ieder geval! |
Leuke nette gti!
|
nette Golf GTI hoor.
|
Ik had hem al een keer op Marktplaats zien staan... Mooi ding!!! niet teveel aan doen:D
|
net ding ,ik ben er ook ooit mee bezig geweest om hem te kopen
|
Heeft veel potentieel
|
Ziet r goed uit :thumbup:
Nog wel ff het kunststof aanpakken...... :) |
knap ding! :thumbup:
idd even dat kunstof mooi zwart maken, dat ziet er al heel anders uit.... |
Ziet er goed uit !! Succes ermee.
|
mooie 16v
lijkt een beetje op de mijne ff bumpers zwart maken met vasaline blijft lang zitten dit is geen geintje maar een tip van een hele goede autopoetser wel goed uitpoetsen je 16v logo voor in de grill een plaatsje hoger zetten en orginele half zwarte achterlichten erin hier foto,s van de mijne met logo en met dezelfde bbs-en achterlichten van mij gaan er nog uit komen half zwarte in :postpics: |
All times are GMT +1. The time now is 19:14. |