![]() |
Nieuw probleem
Hallo,
Nadat ik de koppelingsplaten vervangen heb, heb ik een nieuw probleem als ik optrek in zijn 1 dan hoor ik een soort ratelend geluid alsof er iets tegen de uitlaat of chassis aan rammelt dit is ook zo in zijn 2. Maar daarna hoor ik het niet meer. Kan het liggen aan de mof die op de lange aandrijfas zit? Of kan het wat anders wezen.. Ik weet het even niet. mvg, Rinse |
uitlaat los gehad met t vervangen van je koppeling???
zoja dan heb je m of te hoog of te laag bij je tunnelversteviging (wat ik dus vermoed is te laag) daar rammelt ie dus tegen aan of tegen je bodem aan zelfde heb ik ook gehad namelijk ;) boutje van je uitlaat bij de tunnelversteviging ff los en omhoog met die pijp of omlaag en klaar is ie weer :tongue: |
Uitlaat is niet van zijn plaats geweest. Dat kan het niet zijn.. En het is alleen met zijn 1 en zijn 2.
|
deed ie bij mij ook alleen in de 1 en 2 zodra ik in zijn 3 reed rammelde hij niet meer dus vandaar ;)
|
Keej ga ik morgen even proberen!
|
Dit is het niet.. Uitlaat hangt volledig vrij..
Nog andere dingen die het kunnen zijn? Baal er stevig van. Het is de schakelstang.. Het mechanisme is los geweest en er zit een soort rubber in zodat de schakelstang niet trilt die is eigenlijk compleet aan gort. Zijn hier ook PU bussen voor te krijgen voor het hele mechanisme? |
Nee hier zijn geen PU bussen voor, dat zou volgens mij ook te stug zijn, ik heb er 2 en die hebben allebei ook giga veel speling, maar dit schijnt nodig te zijn, voor de kanteling van de motor?? Ik was al aan het denken om er stevige kit tussen te smeren...
|
Keej.. Vreemd maar denk dat de schakelstangen ook niet zoveel ellende teweeg kunnen brengen qua lawaai.. Dus moet verder zoeken.. ik weet nu echt niet meer wat het kan zijn.
|
Welk rubber bedoel je? Die rubberen bol?
Die kan versleten zijn, maar of dat gerammel veroorzaakt? Hoe heb je het schakelmechanisme losgemaakt, alleen je M6 boutje met de punt eruit gedraaid of de hele "klem"? |
Het schakelmechanisme is alleen met een M6 boutje losgehaald.
Daar zit iets van rubber in? |
Ohw dus je bent niet zeker dat het de schakelstang is? Het lijkt me ook niet echt logisch...
Is het niet dat kleine (blikken?) afdekkapje onderaan de bak? Dat die tegen t vliegwiel of iets dergelijks komt??? |
Dat afdekkapje is al verwijderd die was eerder al aan het kloten met gekraak.. hahaha.. Maar dat zal het niet wezen.. Neej ben er niet meer zeker van dat het de schakelstang....
|
All times are GMT +1. The time now is 23:00. |