![]() |
Veren mk1 of mk2????
Ik heb laatst een setje 2e hands dempers en veren wat ik nog van mijn oude mk1 had liggen verkocht aan Mitta hier op t forum.
Las net een pm dat de veren bij hem niet pasten en dat ze van n mk2 waren,sterk verhaal maargoed ik wil niemand bezeiken dus hier ff een foto voor duidelijkheid te bieden mk1 of mk2 veren??? ![]() Iemand die uit deze foto iets op kan maken. Vind het namelijk lullig als k hem verkeerde veren verkocht heb, ze hebben bij mij wel onder de mk1 gezeten. |
ze lijken als 2 druppels water op elkaart, maar ze passen onderling niet.
blijft natuurlijk wel vreemd dat ze al onder een mk1 vandaan komen. |
Na een hoop beunen/aanpassen van MK1 cabrio schotels en hulp van mijn collega's was het dan toch gelukt:D
Waar ik dus achter ben: De bovenste veerschotels van de modellen na '80 zijn kleiner, de types voor '80. De veer van voor 1980 blijft even breed van boven tot onder, bij de types na '80 word de veerringen kleiner... (het gaat trouwens om de voorveren, achter is het zelfde...) |
en zo blijkt maar weer ff sleutelen wordt toch weer ff lang sleutelen met die oude zooi :D
|
Quote:
Ja idd, ik had een uurtje geschat om voor/achter er in te zetten. Dat is wel haalbaar, maar dan moet wel alles kloppen:P Wat het nu dus niet deed :screwy: |
All times are GMT +1. The time now is 16:03. |