carbs op een golf 2 1.6 ez
halloa,
zoals de titel al aan geeft wil ik andere carbs op mijn golf2 1.6 ez ! nu heb ik hier al een beetje zitten lezen maar nog niet echt gevonden wat ik zoek ? zover ik begrijp is er niet al te veel ruimte tussen het blok en het schutbord dus de keuze is een beetje beperkt !? zijn er hier mensen die wat kunnen uitleggen over de mogelijk heden die er zijn ? zelf dacht ik aan carb. van een cbr900, past dit en wat komt er nog meer bij kijken ? eventuele kosten (aanschaf/montage) en brandstof verbruik ben ik ook wel benieuwt naar ? alle info is welkom ! b.v.d. gr. Martijn p.s. het hoeft geen race monster te worden maar gewoon wat meer pit is zeker welkom !! |
wie kan mij hier wat informatie over geven ?
gr. Martijn |
zet er een weber op..zie vw forum, bij stn1..doe het zelf ook nu..weber op een 1600
gr christiaan |
.
|
ik heb ook een x moterfiets carbs op een 1800 8v gemaakt de ruimte is het probleem niet. Maar de tapeinden staan eigenlijk te dicht op de gaten en een spruitstuk maken is nogal krap. Het is wel een uitdaging om te maken :D
|
.
|
.
|
is idd geen probleem om hier verder te gaan !
kunnen mede forummertje ook meelezen ;) ! mijn duits is heel slecht dus ebay.nl misschien is proberen ?? foto's van carb. en/of inlaat zijn bijde welkom ! b.v.d. gr. Martijn |
.
|
.
|
1.8 8v (GX) |
Dat is mooi gemaakt, heb je daar de maten ook van?
|
ik rij met webers op mijne 1800 en erisinderdaad weinig plaats
tussen de motor en het schutbord dees is mijne blok er is zogoed als geen ruimte over de oplossing crossflow cullase hier is een linkje naar cleaned waar ik de vraag had gesteld wat voor cullase dit is http://forum.cleaned.be/index.php?showtopic=71476 |
Deze ff terug ophalen.
Gaat over een 1800 8v gti. die ik op carbs wil laten lopen. Moet allemaal niet zo snel zijn maar wil een clean blok met zo weinig mogelijk kabels en toestanden. Had een vraag ivm spruitstuk naar de carbs. De gaten in het blok zijn 34.5mm en van de carbs 40mm. Moet het spruitstuk nu van 34.5 naar 40 gaan of moeten de gaten in het blok uitgefreest worden naar 40? Mvg |
Niemand die mij kan helpen?
|
40mm buis gebruiken (inwendig).
Kanalen op je motorblok kan je evt. een beetje bijwerken zodat ze iets beter aansluiten op je spruitstuk. |
Hoi,
Buis 40mm (spruitstuk) zoveel mogelijk gelijk zetten met onderkant inlaatgat en dan links en rechts beetje aanvijlen (frezen) als ik het goed voor heb. Alvast bedankt. |
ik was hier mee bezig, cnc uitgefreesd, moeten nog pijpjes opgelast worden... is trouwens te koop, omdat ik naar een dx motor ga met injectie |
All times are GMT +1. The time now is 11:50. |