![]() |
Colonne friesland naar VW Speed MWM
wie uit de regio friesland gaat er naar deurningen 2 maart
|
present!
|
Ikke, alleen rij ik waarschijnlijk met Zwolle mee, we maken er een weekendje van ;)
|
Ik denk dat ik zondag er ook even heen wil
|
Ik ga ook , wil je in konvooi , lachen toch . :thumbup:
|
Wat is er te beleven in Deurningen ?
|
Quote:
dit klaas http://volksforum.com/forum/showthread.php?t=36504 |
ga niet mijn autos zijn nog niet klaar.
|
Gjin ek hinne!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Ik ek hinne miskien...
|
Ah ja juhhhhhhh!:D
|
Quote:
ja wis klaas-jan waar vertekt het konvooi ? drachten city ? :D |
Als de route van het "konvooi" bekend is wil ik wel weten waar hij langsgaat.....
Kan ik mooi een stukkie meerijden...... :) |
Ik ga via Drachten , Beilen , Hoogeveen , Ommen , Vriezeveen , Almelo ,Deurningen
of via Drachten, Beilen , Hoogeveen , Raalte , Almelo , Deurningen wie er wil aansluiten prima . ik vertrek om 7:30 uit Veenwouden en ben om 8 uur bij Drachten , afslag Ureterp /industrie terrein A7 :thumbup: planning is dan dat ik rond een uur of 10:30 bij Frans op de bult zal zijn ik ga in de 1,3 jetta dus zal niet 1 van de snelsten zijn :D |
Dan kan ik mooi aansluiten bij Hoogeveen :thumbup:
Edit: ommen is nog beter natuurlijk..... Zodra er bekend is hoe laat er word vertrokken uit Drachten hoor ik dat graag, zorg ik dat ik op tijd bij ommen sta.... :D |
Heb al wat anders in mijn agenda, dus ik ben er niet bij!
|
Quote:
Ben 8u in Drachten , die 1e route die je hebt staan die is het kortst zeker . Kom met de passat . Indu. a7 dat is daar bij de scania/dhl . |
Quote:
Haha geen probleem toch.... is geen wedstrijd :D |
ik ga denk ik ook :thumbup:
zal hiero ook ff horen wie mee wil!! heb er weer zin in :cool: |
Quote:
jep das de afslag daar bij de Scania :thumbup: ja is de korste maar moet maar even zien ik ga niet via zwolle en appeldoorn rijden , das te ver om :cool: |
All times are GMT +1. The time now is 14:27. |