nog niet laag !!!!!
heb mn schroefset er onder zitten achter kan ik wel ver zakken en voor zit hij helemaal op zn laagste stand en is het iets lager dan die was maar nog te veel ruimte tussen de band en de wielkasten?? .. Als ik lager wil kan ik dan het beste de bumpstops inkorten want daar hangt hij nou op of die Bovenste veer eruit halen ..??
gr Joey |
Gewoon de bovenste veer verwijderen.
|
Als hij op de bumpstops hangt heeft het verwijderen van de voorspanningsveer geen zin.
Dus bumpstops inkorten of verwijderen. |
Quote:
Lekker handig, hij kan beide veren wel verwijderen maar als je op de bumpstops zit maakt dat niks uit. |
Een schroefset van KW kan voren ook niet superlaag, H&R kan stukken lager, maja voor de wegligging zul je het setje ook niet gekocht hebben he? Waarvoor ze dus eigenlijk gemaakt worden...
|
Hoe laag lig je nu dan met die schroefset? Doe eens foto?
|
kijk naar mijn polo op mn threat hoe hij er bij stond met een 60 60 verlaging
:) zo laag is hij nu ook alleen achter licht hij wel plat maar daat gaat het ook niet over ;) |
Maar ik kort ze gewoon in dat lijkt me verstandiger :rolleyes: anders heeft het ook geen nut als je de veer weg haalt :redface: bedankt mannen :)
Gr joey |
Ik kon hem op 13"knap laag krijgen met kw.
ik heb helaas geen foto's op de pc staan. |
bumpstops verwijderen, dan zakt die denk ik wel hoor.
|
Heb de stops 2 centimeter ingekort en het heeft niks geholpen :screwy: iemand mischien een idee hoe dat kan ??
|
Een KW setje gaat gewoon niet laag bij een 86c, dan moet je al de voorspannigsveer verwijderen en dan nog ...
grtz |
Wat gaat dan wel laag? Alleen de vaste sets ofzo?
|
hey joey,
heeft het niet geholpen? vreemd bij mijn setje (supersport) werkte het wel. Was je trouwens zelf bij:) Zou het verder ook niet weten, ja je kunt op 15" gaan rijden, weetje zeker dat het wel aansluit allemaal;) |
Quote:
velg/band vergroten is geen optie, is hetzelfde als botox gebruiken (opvullen) ;) :D ben ook benieuwd of je het nog lager kunt krijgen. |
Mocht het niet lukken kan je het setje altijd nog bij mij kwijt:thumbup:;).
Maar volgens mij gaan alleen schroefsets voor Polo 86c maar tot ong. 75 mm. ofzo, ik heb zo een beetje heel internet afgezocht en dat beschrijven ze allemaal:(. |
Haha nee ik doe ze niet weg ik vind er wel wat op ;)
en Siem ik ga niet met 15 inch rijden vind ik te groot voor de polo . grtz |
dat had ik ook niet verwacht joey;)
t was een lolletje |
Quote:
dit was de laagste stand voor bij mij met 13inc.. rsl :cool: (175 50 13) m,n ouwe genesis met kw set. |
Jah zo laag is hij bij mij voor ook wel alleen het zicht is wat anders bij mijn wielkasten dan bij jou . ik heb geen wielkast lijsten meer hé ;) dus ziet het er iets anders uit aan de zijkant .....Wel een dikke genesis man rijd hij nog in nl ????
|
All times are GMT +1. The time now is 13:50. |