Vochtige ramen
Ik heb sinds een maand ofzo men golf II bj 1986 nu heb ik soms last van zeer hard aangeslagen ramen.Zoals deze morgen was het weer niet te doen.De auto staat altijd buiten en meestal zie je niets aan de ramen,maar als het 's nachts plots wat kouder durft te worden zie ik de morgen nadien niets meer door men ramen.Het is niet een klein beetje aangeslagen dat je het met de blazer weg krijgt,nee ik moet zelfs even een handdoek gebruiken en dat voor al men ramen.Heb een tijd geleden al eens aan men vloermatjes gevoeld maar niets....
En als ik nu naar buiten ga en kijk in men auto is er niets meer te zien. Kent er nog zo iemand dit probleem??? mvg |
Krijg je het vocht wel weg met de blazer? En ruikt 't ook muf in je auto (koelvloeistofgeur)?
Kijk dan je kachelradiator even na, kan zijn dat die lek is. |
Voel ook eens onder je vloermatjes en kijk eens in de bak van het reservewiel.
Er moet ergens water naar binnen komen. Controleer ook eens al je deurrubbers op slijtage. |
Denk inderdaad ook dat je het on de kofferbak moet zoeken.
wil daar nog wel is lekken bij rubber, lampen of evt later bijgeschroeft 3e remlicht worden vaak geheel willekeurig vastgeschroeft. |
kijk ss ff onder de motorkap zit een zwarte kap
en aan de zijkanten van deze kap zitten 2 gaten om water af te voeren,in het zijscherm. als deze verstopt zijn met blaadjes en rotzooi bijvoorbeeld. dan komt het water onder het dashboard naar binnen. heb ik ook gehad bij mijn oude golf geen pretje maar gelukkig zo opgelost :D succes ermee |
ik zal direkt eens gaan zien se;het is wel zo dat ik sinds kort ook andere achterlichten heb gestoken en die sluiten niet goed af want bij één ervan staat er wat water in.Maar heel men auto is echt kletsnat aan de ramen soms zou dat alleen van dat achterlicht kunnen komen?
Ik ga direkt wat verder zoeken se |
Verwarming op volle pin en dan eens goed ruiken.
Anders zou ik ook eens de plastic zeiltjes achter je deuren checken. |
bij mijn groene golfje lekt het momenteek ook een beetje bij de achterlichten en heeft mij temperatuurwisselingen precies hetzelfde effect.
Maar des al niet te min, het een sluit het ander niet uit :D |
haal de deurpanelen er af en kijk of de folie er nog helemaal netjes voor zit. waarschijnlijk hangt dit half los.
maak dit er weer helemaal goed voor, of vervang het. vooral aan de onderkant weer goed dichtmaken! |
All times are GMT +1. The time now is 23:01. |