Bouten?
Ik heb nu dus ATS classics onder de Jetta ..
Nu zit ik eigenlijk met een kleine issue, de bouten zijn zichtbaar en niet mooi!! wat is een goede en mooie oplossing hiervoor? ik zoek dus een mooi setje bouten + slotbouten eventueel zwart of gepolijst (look) oid zou mooi zijn suggesties, ideeën, tips .. allemaal welkom! |
lokale bandenboer...
dingen kosten niet de wereld en dan heb je meteen het goede en nieuw |
zwarte kapjes over je bouten of nieuwe bouten erin.
|
kapejs had ik ja, maar die passen niet over de slotbouten..
mss maar van die mooie slotbouten kopen van McGard dat icm nieuwe bouten, denk dat dat wel netjes is ja.. weet er iemand een goede maat bouten voor mk1 (ats classic) ik heb nu die oude maar die zijn heel kort, kan niet goed zijn? bedankt! |
ik zal ze vanavond eens opmeten heb bouten liggen die lang genoeg zijn
|
Quote:
vanavond, heb je evt eerder tijd .. anders kan ik vandaag nog ff bouten regelen snap je :D ik zal wel even verder vragen nog, iig bedankt alvast! |
.. wss koop ik nieuwe bouten en mcgard slotbouten, nu de maat nog :tongue:
|
Origineel is het: m12x1.5x23.5 of m12x1.5x28
Dus ben je waarschijnlijk m12x1.5x34 nodig. Let wel even op de kop van de bouten deze hebben een bolle of een konische aansluiting op de velg. Gr Jan |
waar staat dat precies voor dan ..
de bouten moeten namelijk niet te lang zijn ivm trommels |
Quote:
Voor m12x1.5x23.5: m12 Is de dikte van de bout 1.5 Is de afstand tussen de windingen. 23.5 Is de lengte van de bout. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, verblijven wij. :) |
ik denk dat m12x1.5x23.5 genoeg moet zijn, standaard zaten er namelijk al hele korte in!
hier even een foto, zo moeten de bouten er ongeveer uit zien. zo lijken ze op mijn slotbouten en wordt het één, mooi geheel! zo'n look in de maat m12x1.5x23.5 (bol-conisch) .. waar koop je zoiets? |
23.5 mm is voor de trommels achter idd lang genoeg.
Voor de voorkant zou ik het voor de zekerheid nog even nameten,je moet daar nml rekening houden met de remschijf. De bouten zijn te koop bij de betere automaterialenzaak/bandenboer. |
cultwheels heeft wel vergulde bouten:D
maar staat niet echt mooi denk ik icm je wieltjes haha |
All times are GMT +1. The time now is 10:49. |