mag dicht verkocht
ik heb dus een golf 3 vr6 staan die in onderdelen weg mag.
de motor loopt nog maar zit een rammeltje in denk 1 drijfstang lager wat aan vervanging toe is. Dashboard incl alle knoppen en airbags bakjes enzo 75 euro paneel climatronic 75 euro vloermat zwart in goede staat 60 euro schuifkantel dak compleet 80 euro hemel met alle stijlen voor schuif/kanteldak 65 euro ruitenwisser motor en mechanisme 25 euro kofferklep met raam zit een beetje roest aan 30 euro deuren met ramen en klinken 40 euro per stuk achteras met schijven en voor remmen+fusees 200 euro motor met kabelboom 400 euro versnellingsbak schakelt perfect 350 euro computer niet gechipt 100 euro motor+bak+computer 650 euro motorkap 50 euro koplampen 30 euro per stuk of 50 euro voor 2 voorschermen 25 euro per kant vierkant knipperlicht benzine tank 75 euro benzine pomp 50 euro carosserie kaal 350 euro met papieren zonder kenteken(is uitgevoerd naar belgie maar kan zo terug opgevraagd worden) auto kompleet 1000euro of goed bod prijzen zijn vraagprijzen kan over gesproken worden |
wat is de kleur van de auto (i.v.m. het plaatwerk) ?
|
zwart metalic
|
|
Dat rammeltje is je kettingspanner van je distibutie kan nog geen kwaad maar je moet hem wel vervangen , een maat van me heeft er ook last van ik heb gezegt niet meer te rijden maar hij is schijnbaar doof.
|
is niet de kettingspanner is in de motor.
hij gaat toch in onderdelen weg ligt al uitelkaar |
Rob, ik heb interesse in:
-Een strak rechter voorspatbord (kleur is goed denk ik - zal morgen even code opzoeken) -Het electrische waterpompje -Set klauwen voor -ABS pomp Zou je daar een prijs voor kunnen maken? - |
zal ff kijken of het scherm strak is kan je wachten tot het weekend?
kom deze week niet in de buurt van de golf te druk. |
Geen probleem
|
Zit er een leren versnellingspook in? (Pook+zak = 1 deel)
Zo ja, dan heb ik daar interesse in. |
nee zit er niet meer in zak was kapot en zat een "tupperstyle" pookje in
|
|
mag dicht inzijn geheel verkocht
sorry voor de gene die onderdelen wilden hebben |
All times are GMT +1. The time now is 05:14. |